loading...
PEDRAM
PEDRAM2

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2722 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

WGXe Email Recovery

جایگاه ایمیل این روزها به یکی از نیازهای اصلی کاربران اینترنت تبدیل شده است و تقریبا هیج کاربری نمی توان یافت که حداقل یک آدرس ایمیل نداشته باشد . برخی برای مشاهده و دسترسی به ایمیل های خود از نرم افزار هایی که برای انجام این کار ساخته شده اند استفاده می کنند . این برنامه برای باز کردن یک ایمیل ابتدا آن را بر روی کامپیوتر دانلود کرده و سپس اقدام به نمایش آن می کنند . حال ممکن است که در این بین ایمیل بسیار مهمی برای شما فرستاده شده باشد و بر اثر بی توجهی آن را از دست داده باشید .


تنها کاری که تا قبل از معرفی نرم افزار WGXe Email Recovery می توانستید انجام دهید ، غصه خوردن بوده است اما اکنون می توانید غم و اندوه را از خود دور کرده و با چند کلیک ساده ایمیل های پاک شده تان را بازیابی کنید . این نرم افزار می تواند ایمیل های دارای فرمت های dbx و pst را بازیابی کرده  و یا تعمیر نمایید . کار با این برنامه به سادگی آب خوردن بوده و تنها کافیست تا پس از چند کلیک برای شروع پروسه صبر نمایید تا تمامی مراحل که انجام آنها به صورت خودکار است اتمام یافته و به گمگشته ی تان برسید . WGXe Email Recovery از حافظه ی های قابل حمل نظیر USB مموری و مموری کارت پشتیبانی کرده و توانایی انجام فرایند ریکاوری را در فرمت های NTFS ، FAT12 ، FAT16 و FAT32 را داراست .

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3790 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Java Runtime box

جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی است که در ابتدا برای برای کامپیوتر طراحی شده اما به دلیل قابلیت های خاص خود مورد توجه شرکت های ساخت گوشی قرار گرفت و اکثر آنها سیستم عاملی مبتنی بر جاوا را برای موبایل های طراحی کرده و استفاده نمود اند . ذکر این نکته به خاطر این بود که بسیاری از کاربران فکر می کنند جاوا تنها برای موبایل مورد استفاده قرار می گیرد که بر خلاف این عقیده ، کاربردهای بسیاری را از این زبان برنامه نویسی که نسبت به سایر زبان ها از سادگی بیشتری برخوردار است در کامپیوتر مشاهده می کنیم . اگر تا به حال در سایت های مختلف با نرم افزار هایی رو به رو شده باشید که در توضیحات آنها ذکر شده باشد که زبان برنامه جاوا است ، برای اجرای آنها حتما می بایست نرم افزار Java Runtime را در ابتدا نصب نموده تا قابلیت باز کردن فایل یا برنامه ی مورد نظرتان فراهم شود . علاوه بر این ها برخی از صفحات اینترنتی به طور کامل با جاوا طراحی شده اند توانایی باز شدن با مرورگر ها را به طور معمول نداشته و برای مشاهده آنها نیز به این نرم افزار نیاز خواهید داشت . از این رو با توجه به محبوبیت خاصی که پلتفرم جاوا در بین برنامه نویسان پیدا کرده است در اختیار داشتن Java Runtime امری واجب برای عقب نماندن از دنیای تکنولوژی برای هر کاربر محسوب می شود . این نرم افزار که به صورت رایگان منتشر می شود در دو نسخه ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ارایه شده که می توانید با توجه به پردازشگر خود یکی از آنها را از دانلود کده ، دریافت نمایید .


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3534 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Avanquest PowerDesk Professional

همه ی ما هنگام کار با ویندوز دفعات زیادی از فایل منیجر آن که Windows Explorer نام دارد استفاده می کنیم . این نرم افزار در واقع همان برنامه ای است که با استفاده از آن می توانیم پوشه های مختلف را باز کرده و به اجرای فایلهای مورد نظر بپردازیم و یا اینکه عملیات هایی نظیر کپی کردن ، برش یا حذف آنها را انجام می دهیم . این نرم افزار مدیریت فایل تا حدودی برای رفع نیازهای اولیه ممکن است موثر واقع شود اما اگر بخواهید همانند حرفه ای ها از کامپیوتر خود بهره ببرید و همچنین برای انجام کارهای خود زمان کم تری را هزینه کنید تنها راهکاری که باقی می ماند استفاده از یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه می باشد . به دلیل اینکه این بخش از اهمیت بسیاری در بین کاربران برخوردار است تا کنون نرم افزار های متفاوتی ساخته شده است که به جرات می توان گفت PowerDesk Pro یکی از برترین آنهاست . این برنامه که می تواند جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر باشد این امکان را به شما می دهد که در کنار رفع نیازهایی که تا کنون به وسیله ابزارهای نرم افزار پیش فرض ویندوز انجام می داده اید از بیش از ۲۵ ابزار مختلف دیگر نیز بهره مند شده و کارهای مورد نظرتان را ساده تر و سریع تر از گذشته انجام دهید . ابزار قدرتمند مربوط به آرشیو سازی فایلها ، نمایش دایرکتوری موجود در درایو ها به گونه های متفاوت ، جست و جوی پیشرفته و باز کردن پنجره های مقایسه ای تنها جزئی از قابلیت هایی هستند که در صورت استفاده از PowerDesk Pro در اختیارتان قرار خواهد گرفت .


ویژگی های کلیدی Avanquest PowerDesk Professional 8.2.0.18 :
– پشتیبانی از بیش از ۳۰ فرمت محبوب فشرده سازی
– جست و جو گر قدرتمند برای فایلهای و همچنین آرشیو های فشرده
– مونیتورنیگ فضای مصرفی دیسک
– ابزار تغییر نام گروهی فایلها
– اضافه کردن کامنت به فایلها
– تغییر آیکون و رنگ فولدر ها
– نمایش اطلاعات کامل مربوط به هر فایل یا فولدر
– امکان استفاده از پروتکل FTP به منظور انتقال فایلها
– در بر داشتن ادیتور Hex
– رمزگذاری کردن فایلها با استفاده تکنولوژی اختصاصی پاوردسک و یا DES
– قابلیت به انتشار گذاشتن فایلها از طریق شبکه های محلی
– پاک کردن فایلهای موجود بر روی دیسک بدون قابلیت بازگشت از طریق ریکاوری
– تبدیل بیش از ۳۰ فرمت گرافیکی به یکدیرگ
– باز کردن فایلهای MP3 و سایر گونه های مدیا
– ادیتور تگ فایلهای MP3 و لیست های پخش
– امکان سفارشی کردن تولبار
– و بسیاری دیگر


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4103 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Dupehunter.Professional

شاید برای شما هم پیش آمده که یک یا چند فایل را در چندین جای متفاوت کپی کرده باشید و دلیل آن هم چیزی جز حواس پرتی نبوده است . این کار وقتی از اهمیت برخوردار می شود که حجم فایلهای کپی شده قابل توجه باشد و می تواند فضای ارزشمند هارددیسک شما را عملا بدون هیچ استفاده ی مفیدی به سطل زباله ای از اطلاعات مشابه تبدیل کند . اگر تا کنون به این فکر افتاده اید که به کنکاش برای یافتن فایلهای مشابه درون هارددرایو خود بپردازید حتما با این نکته که کاری بس زمان بر خواهد بود مواجه شده اید و شاید اندازه ای آن به حدی بوده باشد که از انجامش صرف نظر نمایید .

اگر جز این دسته از کاربران می باشد حتما برنامه ای که امروز برای شما در دانلود کده تهیه نموده ایم برایتان چیزی شبیه به معجزه خواهد بود . این نرم افزار حرفه ای Dupehunter Professional نام دارد که بر خلاف حجم پایین خود می تواند به سادگی تمامی فایلهایی که شبیه به یکدیگر بوده اما در دایرکتوری های متفاوتی پنهان گشته اند برای شما پیدا نموده و در پاکسازی و بهینه سازی کردن هارددیسک به شما کمک کند . این برنامه با بهره گیری از الگوریتم های پیشرفته ای نظیر CRC-32 و MD5 می تواند نتیجه ای متفاوت را با آنچه که سایر رقبایش به نمایش در می آورند برایتان به ارمغان آورد که قطعا شما را شگفت زده خواهد نمود .



برخی از ویژگی های کلیدی Dupehunter Professional v9.5.0.3914 :
– نمایش سریع بیش از ۱۰۰ فرمت برای تصمیم گیری در رابطه با انجام عملیات پاکسازی
– نمایش سریع بیش از ۳۶ فرمت گرافیکی
– بهره گیری از الگوریتم MD5
– بهره گیری از الگوریتم CRC-32
– محافظت از فایلهای سیستمی
– نمایش نتایج در قالبی با توانایی تهیه پرینت
– نمایش تاریخ مربوط به آخرین تغییرات و آخرین دسترسی
– ذخیره خروجی مربوط به گزارش ها در ۷ فرمت متفاوت
– داشتن سطح عملکرد بسیار بالا
– و بسیاری دیگر


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2494 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

شهردار شهر خود باشيد !!!  بازي سرگرم كننده Little Big City جاوا قابل نصب در تمامي گوشيهايي كه از جاوا پشتيباني ميكنند. در سايزهاي :

240x320 | 128x160 | 360x640 | 176x220 | 480x800 |


  پســـورد : www.p30mob89.com

 

  دانلــــود براي سايزهاي :

دانلود سايز 240x320

دانلود سايز 360x640

دانلود سايز 240x320 S40

دانلود سايز 240x320 S60

دانلود سايز 176x220

دانلود سايز 128x160

دانلود سايز 480x800


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 5166 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ooVoo 3.0.11.38 Final
کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. نرم‌افزار ooVoo، نسل جدیدی در ارتباطات آنلاین به شمار می‌رود. نرم‌افزاری که می‌توانید به کمک آن و به سادگی یک مکالمه‌ی ویدیویی رو در رو با دوستان، خانواده، و هم‌کلاسی‌های خود برقرار کنید؛ آن هم بدون توجه به این مطلب که آن‌ها در کجای جهان باشند. در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. بلی تعجب نکنید ... تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo 3.0.11.38 Final :

- رایگان بودن استفاده از نرم افزار

- امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری

- ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
- ارتباط همزمان با 6 کاربر
- نمایش Full Screen در چت تصویری

- و ...


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 10392 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Rise.Of.Lost.Empires.jpg
بازی بسیار زیبای Rise Of Lost Empires محصول جدید کمپانی Gameloft است که به تازگی برای موبایل منتشر شده است. سبک بازی اکشن استراتژیک میباشد. این بازی از گرافیک و گیم پلی خوبی برخوردار است. این بازی برای 7 نوع اندازه صفحه نمایش جمع آوری شده است که میتوانید برای دریافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2923 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

3D_Toca_Race_Driver.jpg
بازی زیبا و جذاب toca race driver در بین بازیهای ماشین سواری موبایل یکی از بهترینهاست.این بازی هیجانی هم اکنون قابل دریافت از سایت بزرگ میهن دانلود میباشد.این بازی قابل اجرا بر روی تمامی گوشیهای موبایل میباشد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 21861 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Fighter-Jet.jpgبار دیگر با یک بازی برای تمام گوشی ها در خدمت شما هستیم.نام این بازی Fighter-Jet میباشد.این بازی یک بازی فوق العاده زیبا و بسیار سرگرم کننده میباشد که دارای گرافیکی مناسب میباشد.بازی به سبک بازی های فانتزی و برای رزولوشن 320*240 آماده شده است.هم اکنون این بازی را میتوانید از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت نمایید.
دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 4,104
  • بازدید کلی : 560,681
  • PEDRAM