loading...
PEDRAM
PEDRAM2

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4368 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار جستجو و دانلود ویدیو کلیپ های جدید از اینترنت

Ashampoo ClipFinder HD 2.3

 

 

 

 

روزانه هزاران فیلم و کلیپ جدید در شبکه های مجازی و سایت های اشتراک گذاری قرار میگیرند. این کلیپ ها در موضوعات مختلفی هستند. مثل کلیپ های طنز و سرگرمی، موزیک ویدیو، فیلم های آموزشی، دوربین مخفی، کلیپ های مستند، ورزشی، و ...

 

سایت های بسیار زیادی برای اشتراک گذاری فیلم وجود دارند که با مراجعه به آنها میتوانید جدیدترین کلیپ های روز را مشاهده کنید. از معروف ترین سایت های اشتراک گذاری فیلم میتوان به این سایت ها اشاره کرد:

 

YouTube, NetFlix, Yahoo Screen, Vimeo, DailyMotion, Hulu, Vube, LiveLeak, Twitch

 

اما هیچ کدام از این سایت ها امکان دانلود کلیپ ها را ندارند. ضمن اینکه اگر دنبال کلیپ خاصی میگردید باید زمان زیادی برای مراجعه به هرکدام از این سایت ها و جستجوی کلیپ مورد نظر خود صرف کنید.

 

اما در این مطلب خبر خوبی برای شما داریم. میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که میتواند به صورت همزمان صدها سایت اشتراک گذاری فیلم را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD قادر است تمام سایت های اشتراک گذاری فیلم را به دنبال کلیپ مورد نظر شما جستجو کرده و سپس امکان دانلود آن با کیفیت بالا (HD) را به شما میدهد. چه چیزی از این بهتر؟

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4337 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آفیس 2013 ، نسخه نهایی

Microsoft Office 2013

 

 

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 

بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Word 2013

Access 2013

Excel 2013

Outlook 2013

Power Point 2013

Publisher 2013

OneNote 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 

نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2693 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

وز در سایت دانلود رابگان با نرم افزار فوق العاده TextPad درخدمت شما عزیزان هستیم که یک برنامه در نوع خود قوی به عنوان یک ویرایشگر متن می باشد. ولی این سوال ممکن است وجود داشته باشد که آیا با وجود ادیتور های متنی به مانند Notepad در خود ویندوز ضرورتی بر استفاده از ویرایشگر های متنی وجود دارد؟ اگر یک برنامه نویس باشید مطمئنا ویرایشگر پیش فرض ویندوز به هیچ وجه جوابگوی نیاز های شما نخواهد بود و حتما به یک نرم افزار کامل نیاز پیدا می کنید که بتوانید فایل های حجیم را باز کنید یا کد های ثابت برخی از زبان ها را در دسترس داشته باشید.
نرم افزار TextPad واقعا در حد خود نرم افزار قوی ویرایشگر متن است که از اکثر زبان های برنامه نویسی پشتیبانی به عمل می آورد و سرعت اجرا و عکس العمل بسیار مناسبی در اجرای فایل های برنامه نویسی شده بسیار حجیم دارد و محدودیت های که سایر نرم افزار ها به دلیل کم بودن حافظه مجازی رایانه دارند را ندارد که از نقاط قوت آن محسوب می شود. این نرم افزار ویرایشگر متن از استاندارد های بسیاری تبعیت می کند که از جمله می توان به قرار داد نامگذاری بین الملی (UNC) اشاره کرد که اختیار شما را در انتخاب نام فایل های خروجی بسیار بالا خواهد برد. یک نکته دیگر از ویژگی های جالب این نرم افزار، غلط یاب این نرم افزار می باشد که قادر است مشکلات املایی را با جستجو در بانک اطلاعات خود که 10 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و ... را می توان از این بین نام برد، شناسایی کرده و به صورت سریع و آسان به شما نمایش داده و در صورت موافقت شما تصحیح نماید.

TextPad 6.1 - نرم افزار ویرایشگر متن برنامه نویسان

از جمله نگرانی کاربران در برنامه نویسی این مورد است که به صورت لحظه ای، رایانه به هر دلیلی (به مانند قطع برق) خاموش شود و برنامه نویس بدون ذخیره فایل ویرایشی خود تمام داده های خود را از دست بدهد. قابلیت جالب شروع مجدد که در این نرم افزار وجود دارد زمانی که رایانه را بعد از قطعی و بدون ذخیره فایل باز می کنید، دقیقا از جایی که شما آخرین تغییرات را اعمال کرده بودید، فایل شما ذخیره شده و به هیچ وجه حتی یک خط از کد شما از بین نخواهد رفت که امکان بسیار جالب و کاربردی است. از ویژگی بارز این نرم افزار ویرایشگر متن برنامه نویسان می توان به امکان مانور بالا بر روی کد و متن اشاره کرد که علاوه بر قابلیت های معمول cut, copy و paste به شما امکان پس و پیش کردن برخی از کلمات، جایگزین کردن کلمه ای به جای کلمه ای دیگر (replacing) با امکان تنظیم در تعداد و سطر و غیره را خواهد داد که کنترل و تسلط شما را در ویرایش متن بالا خواهد برد. این نرم افزار به واقع بسیار قدرتمند بوده و یک ویرایشگر محبوب است که هم اینک می توانید آن را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و با امکانات دیگر آن نیز آشنا و نهایت لذت را در کد نویسی نظاره گر شوید. این نرم افزار قابل نصب بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 می باشد.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4003 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

زبان برنامه نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در زمینه وب می باشد ولی تعداد کد های این زبان بسیار زیاد و کمی طولانی است، به همین دلیل برنامه نویس ها معمولا از نرم افزار های کمکی استفاده می کنند. نرم افزار فوق العاده ای که امروز قصد داریم در وب سایت دانلود رایگان آن را به شما عزیزان معرفی کنیم نرم افزار فوق العاده CodeLobster PHP Edition Pro 4.3.2 می باشد که هدف از تولید آن ساخت محصولی است که روند ساخت وب سایت ها با تمام ویژگی های وب را آسان و با حداکثر سرعت از طریق زبان PHP نماید.
این نسخه از این نرم افزار برنامه نویسی پی اچ پی شامل تمام کد های استاندارد و قابلیت های PHP می باشد و در کنار آن کد هایی برای گسترش دادن PHP کد ها گنجانده شده است. این نرم افزار علاوه بر کد های PHP از زبان های HTML, javascript, CSS نیز پشتیبانی به عمل می آورد و قابلیت جالب آن در این زمینه کامل کردن اتوماتیک کد های HTML, javascript, CSS می باشد که روند کد نویسی را بسیار ساده می کند؛ بدین صورت که اگر شما بخواهید یک تگ را شروع کنید، انواع تگ ها را نشان داده و ویژگی هایی که می توان به آن تگ اضافه کرد را نمایش داده و به صورت اتوماتیک در پایان تگ آن را با کد مناسب خواهد بست.

نرم افزار برنامه نویسی پی اچ پی توسعه CMS - CodeLobster PHP Edition Pro 4.3.2

قابلیت بسیار کاربردی دیگری در این نرم افزار گنجانده شده است که PHP Debugger نام دارد و به شما در فرآیند کد نویسی کمک خواهد کرد تا به راحتی کد های php خود را اشکالزدایی کنید که این عمل می بایست قبل از اجرای برنامه صورت گیرد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به بانک اطلاعاتی SQL متصل شوید و امکانات جالبی برای دسترسی به SQL را در اختیار شما قرار خواهد داد که کار برنامه نویسی را آسان می کند.
این نرم افزار شما را قادر خواهد ساخت تا پوشه و آدرسی مجازی برای فایل اجرایی خود بسازید و به راحتی فایل ایجادی خود را قابل از انتشار تست کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار قابلیت ساخت و ویرایش پلاگین برای Drupal , Smarty, WordPress, Joomla را در خود دارد. در کل می توان این نرم افزار را یک نرم افزار جامع برای برنامه نویسها معرفی کرد که قادر است به تمام نیاز های آنها پاسخگو باشد. شما دوستان هم اینک می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار برنامه نویسی PHP

  • پشتیبانی کامل از زبان های PHP, HTML, javascript, CSS
  • کامل کردن نشان دادن ویژگی تگ ها و بستن تگ ها در زبان HTML
  • HTML Inspector برای بازرسی عناصر و تگ های نوشته شده در HTML که خطاهای موجود را نشان خواهد داد
  • تکمیل name و value استایل هایی که در CSS نوشته می شود
  • تکمیل keyword و DOM عناصر و سایر ویژگی ها در برنامه نویسی javascript
  • تکمیل خودکار کد های PHP که روند کد نویسی را بسیار سریع تر می کند
  • قابلیت PHP Debugger که وظیفه ی اشکال زدایی کد های PHP را داراست و قبل از اجرای برنامه صورت می گیرد
  • پوشه و آدرس مجازی برای اجرای آسان تر برنامه های ساخته شده
  • قابلیت اتصال به سرور مجازی بر روی رایانه مانند Apache که به راحتی از طریق نرم افزار صورت می گیرد
  • تکمیل کد های SQL و مدیریت کامل SQL به نحوی که کافی است فرآیند را تعریف کنید تا کد آماده برای ارتباط با SQL نوشته شود
  • بالا بردن سرعت نوشتن و ویرایش کد ها
  • رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال کامل
دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3102 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود GetDataBack FAT/NTFS v4.32 - نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده

حتما هریک از ما بارها در مورد نرم افزارهای بازیابی شنیده ایم و شاید شاید هم از آن ها به دفعات استفاده کرده باشیم، این که طر کار این نرم افزارها چگونه است نکته بسیار جالبی است زیرا وقتی کاربری اقدام به حذف یک فایل می نماید تنها در معدود دفعات است که فایل به طور کامل از روی حافظه و یا هارد دیسک پاک می شود و در بیشتر موارد یک نمونه از آن بر روی هارد دیسک باقی خواهند ماند، به این که گفته می شود اگر دقیقا برروی همان آدرسی که فایل مورد نظر بوده اطلاعات جایگزین شود دیگر قابل بازیابی نخواهد بود هم نمی توان زیاد اعتماد کرد، زیرا بارها پیش آمده که یک هارد دیسک کاملا پر و به دفعات فرمت و Fdisk هم شده ولی بازهم پس از مدت طولانی اطلاعات قابل بازبینی و بازیابی بوده اند. اما بحث ما در مورد این است که نرم افزارهای بازیابی چه طور این فایل ها را بازگردانی می کنند، این دسته نرم افزارها که تعدادشان کم نیست با استفاده از متدهای خاصی فایل ها را که از روی هارد دیسک پاک شده اند جست و جو کرده و با نمایش آن ها این قابلیت را به کاربران می دهند تا اقدام به بازیابی آن ها کنند. GetDataBack نام نرم افزاری است بسیار ساده اما در عین حال کامل که قادر است تا فایل های پاک شده را بازیابی نماید. این نرم افزار که از دو سیستم فایل FAT و NTFS پشتیبانی می کند و در حقیقت دو نرم افزار مجزا را ارائه داده است تا کاربران بسته به سیستم فایلی که مورد استفاده قرار می دهند اقدام به بازیابی فایل های خود نمایند. از نکات مهم در مورد این نرم افزار امکان بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی، امکان بازگردانی پارتیشن ها، قابلیت بازیابی فایل هایی که توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته و... اشاره نمود. GetDataBack که از محیط کاربری بسیار ساده ای هم بهره می برد قادر است تا فایل هایی را که چند سال قبل پاک شده اند را حتی پس از بارها فرمت و Fdisk بازهم بازگردانی کند، همانطور که گفته شد این نرم افزار در دو ابزار مجزا برای دو سیستم فایل FAT و NTFS ارائه شده است با این شرایط که از ویندوز 95 تا ویندوز 7 قابلیت اجرای این ابزار کامل را خواهند داشت. در مورد سرعت جست و جو و بازیابی هم باید کاربر این نرم افزار را تست کند تا متوجه عملکرد قدرتمند این نرم افزار گردد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetDataBack for FAT/NTFS:
- سرعت بالا در جست و جو و بازیابی فایل های پاک شده
- امکان بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیل
- قابلیت بازگردانی فایل هایی که توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته اند
- امکان بازیابی پارتیشن ها، Boot Record ها و ...
- قابلیت بازگردانی فایل های پاک شده حتی پس از فرمت و یا Fdisk
- قابلیت بازگردانی اطلاعات از هارد درایو ها و درایوهای USB و Firewire
- قابلیت بازگردانی Drive Images و Zip/Jaz Drives
- سازگاری کامل با دو سیستم فایل FAT و NTFS
- محیط کاربری بسیار ساده نرم افزار
- استفاده آسان بدون نیاز به هیچ گونه آموزش خاصی
- امکان بازیابی فایل ها از روی شبکه های محلی
- قابلیت بازگردانی فایل ها از روی دیسک های نوری
- عدم نیاز به سیستم قدرتمند سخت افزاری
- امکان بازیابی فایل هایی که مدت طولانی است که پاک شده اند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3341 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

اگر از مایکروسافت آفیس به دلیل حجم بالایی که از هارددیسک شما اشغال می کند و یا کندی ای که هنگام کار با آن برایتان به ارمغان می آورد ، خسته شده اید کافیست یک بار نرم افزار SoftMaker Office را تجربه کنید . این برنامه که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای جایگزینی آن با Microsoft Office دانست با گردآوری کردن تمام بخش های مورد نیاز برای یک نرم افزار آفیس در یک جا می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود در زمینه مشاهده و یا ساخت اسناد اداری نظیر پرونده های Word ، Excel ، Power Point و … یاری نماید . این نرم افزاری برای مهاجرت شما از مایکروسافت آفیس تمامی چاره ها را اندیشیده است که پشتیبانی کامل از پرونده های ساخته شده توسط ورژن های مختلف این برنامه نظیر ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ بخشی از آنها می باشد .

این نرم افزار که از ویندوز های اکس پی ، ویستا ، سون و ویندوز سرورهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند با استفاده کم از منابع سیستم می تواند شما را زودتر به اهدافتان برساند .

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2542 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Webcam Max

اکثر کاربران از نرم افزار های مسنجر به منظور سرگرمی و ایجاد لحظات شاد و مفرح استفاده می کنند . حال امروز قصد معرفی برنامه ای را برای شما داریم که با آن می توانید وبکم کامپیوترتان را به یک ابزار بسیار جالب تبدیل کنید . این نرم افزار که Webcam Max نام دارد به شما امکان اضافه کردن افکت ها و فریم های مختلف را به تصویر خروجی تان می دهد . به طور مثال اگر می خواهید چهره ی شما در کنار یک بازیگر معروف به نمایش در آید یا با افکت های مختلف تصویرتان را دگرگون کنید این برنامه کمک یارتان خواهد بود . Webcam Max که با پشتیبانی از پیغام رسان های MSN ، Yahoo ، Camfrog ، YouTube ، ICQ ، AIM ، Skype ، Paltalk ، ANYwebcam ، Stickam جایی را برای عیب و ایراد گیری باقی نمی گذارد از هر دو نوع وبکم یعنی مجازی و حقیقی نیز پشتیبانی می کند . علاوه بر کارهای ذکر شده امکان نمایش اسلاید شو و همچنین به تصویر کشاندن فیلم و تصاویر خودتان را نیز بیافزایید . نسخه ای که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت پرتابل بوده و بدین معنی است که نیازی به نصب نداشته و می توانید با کپی کردنش بر روی فلش آن را همیشه همراه خود داشته باشید و در مکان های عمومی نظیر کافی نت ها نیز استفاده کنید .

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2722 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

WGXe Email Recovery

جایگاه ایمیل این روزها به یکی از نیازهای اصلی کاربران اینترنت تبدیل شده است و تقریبا هیج کاربری نمی توان یافت که حداقل یک آدرس ایمیل نداشته باشد . برخی برای مشاهده و دسترسی به ایمیل های خود از نرم افزار هایی که برای انجام این کار ساخته شده اند استفاده می کنند . این برنامه برای باز کردن یک ایمیل ابتدا آن را بر روی کامپیوتر دانلود کرده و سپس اقدام به نمایش آن می کنند . حال ممکن است که در این بین ایمیل بسیار مهمی برای شما فرستاده شده باشد و بر اثر بی توجهی آن را از دست داده باشید .


تنها کاری که تا قبل از معرفی نرم افزار WGXe Email Recovery می توانستید انجام دهید ، غصه خوردن بوده است اما اکنون می توانید غم و اندوه را از خود دور کرده و با چند کلیک ساده ایمیل های پاک شده تان را بازیابی کنید . این نرم افزار می تواند ایمیل های دارای فرمت های dbx و pst را بازیابی کرده  و یا تعمیر نمایید . کار با این برنامه به سادگی آب خوردن بوده و تنها کافیست تا پس از چند کلیک برای شروع پروسه صبر نمایید تا تمامی مراحل که انجام آنها به صورت خودکار است اتمام یافته و به گمگشته ی تان برسید . WGXe Email Recovery از حافظه ی های قابل حمل نظیر USB مموری و مموری کارت پشتیبانی کرده و توانایی انجام فرایند ریکاوری را در فرمت های NTFS ، FAT12 ، FAT16 و FAT32 را داراست .

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3790 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Java Runtime box

جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی است که در ابتدا برای برای کامپیوتر طراحی شده اما به دلیل قابلیت های خاص خود مورد توجه شرکت های ساخت گوشی قرار گرفت و اکثر آنها سیستم عاملی مبتنی بر جاوا را برای موبایل های طراحی کرده و استفاده نمود اند . ذکر این نکته به خاطر این بود که بسیاری از کاربران فکر می کنند جاوا تنها برای موبایل مورد استفاده قرار می گیرد که بر خلاف این عقیده ، کاربردهای بسیاری را از این زبان برنامه نویسی که نسبت به سایر زبان ها از سادگی بیشتری برخوردار است در کامپیوتر مشاهده می کنیم . اگر تا به حال در سایت های مختلف با نرم افزار هایی رو به رو شده باشید که در توضیحات آنها ذکر شده باشد که زبان برنامه جاوا است ، برای اجرای آنها حتما می بایست نرم افزار Java Runtime را در ابتدا نصب نموده تا قابلیت باز کردن فایل یا برنامه ی مورد نظرتان فراهم شود . علاوه بر این ها برخی از صفحات اینترنتی به طور کامل با جاوا طراحی شده اند توانایی باز شدن با مرورگر ها را به طور معمول نداشته و برای مشاهده آنها نیز به این نرم افزار نیاز خواهید داشت . از این رو با توجه به محبوبیت خاصی که پلتفرم جاوا در بین برنامه نویسان پیدا کرده است در اختیار داشتن Java Runtime امری واجب برای عقب نماندن از دنیای تکنولوژی برای هر کاربر محسوب می شود . این نرم افزار که به صورت رایگان منتشر می شود در دو نسخه ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ارایه شده که می توانید با توجه به پردازشگر خود یکی از آنها را از دانلود کده ، دریافت نمایید .


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3534 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Avanquest PowerDesk Professional

همه ی ما هنگام کار با ویندوز دفعات زیادی از فایل منیجر آن که Windows Explorer نام دارد استفاده می کنیم . این نرم افزار در واقع همان برنامه ای است که با استفاده از آن می توانیم پوشه های مختلف را باز کرده و به اجرای فایلهای مورد نظر بپردازیم و یا اینکه عملیات هایی نظیر کپی کردن ، برش یا حذف آنها را انجام می دهیم . این نرم افزار مدیریت فایل تا حدودی برای رفع نیازهای اولیه ممکن است موثر واقع شود اما اگر بخواهید همانند حرفه ای ها از کامپیوتر خود بهره ببرید و همچنین برای انجام کارهای خود زمان کم تری را هزینه کنید تنها راهکاری که باقی می ماند استفاده از یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه می باشد . به دلیل اینکه این بخش از اهمیت بسیاری در بین کاربران برخوردار است تا کنون نرم افزار های متفاوتی ساخته شده است که به جرات می توان گفت PowerDesk Pro یکی از برترین آنهاست . این برنامه که می تواند جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر باشد این امکان را به شما می دهد که در کنار رفع نیازهایی که تا کنون به وسیله ابزارهای نرم افزار پیش فرض ویندوز انجام می داده اید از بیش از ۲۵ ابزار مختلف دیگر نیز بهره مند شده و کارهای مورد نظرتان را ساده تر و سریع تر از گذشته انجام دهید . ابزار قدرتمند مربوط به آرشیو سازی فایلها ، نمایش دایرکتوری موجود در درایو ها به گونه های متفاوت ، جست و جوی پیشرفته و باز کردن پنجره های مقایسه ای تنها جزئی از قابلیت هایی هستند که در صورت استفاده از PowerDesk Pro در اختیارتان قرار خواهد گرفت .


ویژگی های کلیدی Avanquest PowerDesk Professional 8.2.0.18 :
– پشتیبانی از بیش از ۳۰ فرمت محبوب فشرده سازی
– جست و جو گر قدرتمند برای فایلهای و همچنین آرشیو های فشرده
– مونیتورنیگ فضای مصرفی دیسک
– ابزار تغییر نام گروهی فایلها
– اضافه کردن کامنت به فایلها
– تغییر آیکون و رنگ فولدر ها
– نمایش اطلاعات کامل مربوط به هر فایل یا فولدر
– امکان استفاده از پروتکل FTP به منظور انتقال فایلها
– در بر داشتن ادیتور Hex
– رمزگذاری کردن فایلها با استفاده تکنولوژی اختصاصی پاوردسک و یا DES
– قابلیت به انتشار گذاشتن فایلها از طریق شبکه های محلی
– پاک کردن فایلهای موجود بر روی دیسک بدون قابلیت بازگشت از طریق ریکاوری
– تبدیل بیش از ۳۰ فرمت گرافیکی به یکدیرگ
– باز کردن فایلهای MP3 و سایر گونه های مدیا
– ادیتور تگ فایلهای MP3 و لیست های پخش
– امکان سفارشی کردن تولبار
– و بسیاری دیگر


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4103 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Dupehunter.Professional

شاید برای شما هم پیش آمده که یک یا چند فایل را در چندین جای متفاوت کپی کرده باشید و دلیل آن هم چیزی جز حواس پرتی نبوده است . این کار وقتی از اهمیت برخوردار می شود که حجم فایلهای کپی شده قابل توجه باشد و می تواند فضای ارزشمند هارددیسک شما را عملا بدون هیچ استفاده ی مفیدی به سطل زباله ای از اطلاعات مشابه تبدیل کند . اگر تا کنون به این فکر افتاده اید که به کنکاش برای یافتن فایلهای مشابه درون هارددرایو خود بپردازید حتما با این نکته که کاری بس زمان بر خواهد بود مواجه شده اید و شاید اندازه ای آن به حدی بوده باشد که از انجامش صرف نظر نمایید .

اگر جز این دسته از کاربران می باشد حتما برنامه ای که امروز برای شما در دانلود کده تهیه نموده ایم برایتان چیزی شبیه به معجزه خواهد بود . این نرم افزار حرفه ای Dupehunter Professional نام دارد که بر خلاف حجم پایین خود می تواند به سادگی تمامی فایلهایی که شبیه به یکدیگر بوده اما در دایرکتوری های متفاوتی پنهان گشته اند برای شما پیدا نموده و در پاکسازی و بهینه سازی کردن هارددیسک به شما کمک کند . این برنامه با بهره گیری از الگوریتم های پیشرفته ای نظیر CRC-32 و MD5 می تواند نتیجه ای متفاوت را با آنچه که سایر رقبایش به نمایش در می آورند برایتان به ارمغان آورد که قطعا شما را شگفت زده خواهد نمود .



برخی از ویژگی های کلیدی Dupehunter Professional v9.5.0.3914 :
– نمایش سریع بیش از ۱۰۰ فرمت برای تصمیم گیری در رابطه با انجام عملیات پاکسازی
– نمایش سریع بیش از ۳۶ فرمت گرافیکی
– بهره گیری از الگوریتم MD5
– بهره گیری از الگوریتم CRC-32
– محافظت از فایلهای سیستمی
– نمایش نتایج در قالبی با توانایی تهیه پرینت
– نمایش تاریخ مربوط به آخرین تغییرات و آخرین دسترسی
– ذخیره خروجی مربوط به گزارش ها در ۷ فرمت متفاوت
– داشتن سطح عملکرد بسیار بالا
– و بسیاری دیگر


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 4,153
  • بازدید کلی : 560,730
  • PEDRAM