loading...
PEDRAM
PEDRAM2

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4420 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

hills of glory 3d v1.1.3 04 دفاع از پناهگاه با Hills of Glory 3D v1.1.3

در بازی سه بعدی Hills of Glory 3D دشمنان را بکشید تا زنده بمانید! اکنون زمان آن فرا رسیده است که اروپا را نجات دهید و تاریخ را عوض کنید. وارد خاک ایتالیا شوید و آن ها را تسلیم خود و برای پابان دادن به جنگ به آلمان حمله کنید. ما در این موقعیت بحرانی به شما نیاز داریم. در این بازی سه بعدی که از گرافیک بالایی برخوردار است شما وارد جنگ جهانی دوم می شوید، وظیف شما دفاع از پناهگاه خود در برابر ارتش دشمن می باشد. برای دفاع شما انوان سلاح های نظامی از جمله تفنگ، خمپاره، جنگ هوایی و… را در اختیار دارید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 5065 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Gun Blood v1.08 2 جنگ با تروریست ها در Gun & Blood v1.08

در بازی Gun & Blood به جنگ تروریست ها بروید. گوش به فرمان فرمانده بوده و آماده شلیک باشید؛ چرا که ترورسیت ها همه جا در کمین هستند. Gun & Blood یک بازی اکشن اول شخص می باشد که با داستانی زیبا به محبوبیت فراوانی رسیده است. در این بازی شما می توانید صلاح های متنوع و قدرتمندی را برای مبارزه با تروریست ها انتخاب کنید، البته باید برای رسیدن به تمام تفنگ ها باید مراحل بازی را گذرانده و امتیاز لازم را کسب نمایید. همچنین در این ورژن از بازی شما دارای پول بی نهایت هستید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3667 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Granny Smith v1.3.2 11 رالی حرفه ای با Drag Racing v1.6.6

بازی زیبای Drag Racing یک بازی رالی ماشینی برای اندروید می باشد که با ویژگی های منحصربفرد خود محبوبیت بسیاری را کسب کرده است. در این بازی شما می توانید انواع ماشین های کلاسیک و مدرن را انتخاب کنید و وارد مسابقات رالی شوید. همچنین می توانید با کسب RP و امتیاز بالا ماشین های جدید بخرید و حتی آن ها را ارتقا دهید. اگر میخواهید که دوستان خود را به یک مسابقه ماشین سواری دعوت کنید می توانید با نصب این بازی به صورت انلاین با آن ها رقابت کنید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4563 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 

امروز در سایت دانلود ها نسخه جدید بازی معروف Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود ها تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نکته جالب توجه در مورد این بازی اندرویدی گرافیک بالا بوده که لذت خاصی به بازی کننده می بخشد . در این بازی لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا ، لیگ  و … گنجانده شده که می توانید از آن ها لذت ببرید . همچنین در این بازی مانند نسخه کامپیوتری آن قادر خواهید بود رنگ لباس تیم خود را انتخاب کنید و یا سیستم تیم خود را مدیریت نمایید . تیم دانلود ها دریافت این بازی را به دارندگان گوشی های اندروید پیشنهاد می کند . 

 

Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3478 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
 

gta3

مطمئنا از هر کسی درمورد محبوب ترین بازی دنیا بپرسید جوابی جز مجموعه بازی های جی تی ای نخواهید شنید. این بازی ساخت کمپانی معروف راک استار می باشد که این بار با بازی جی تی ای ۳  در گوشی های اندرویدی شما مهمانتان خواهد بود. بازی جی تی ای در مورد یک فرد خلافکار است که در ازای ماموریت هایی که انجام می دهد پول می گیرد . در این بازی شما آزاد هستید که هر جایی که دوست دارید بروید . هر ماشین یا موتوری که دوست دارید سوار شوید و هر کس را که می خواهید بکشید فقط مواظب پلیس باشید .این بازی شامل مرحله های متنوع و زیادی هست که مدت زیادی می تواند شما را سرگرم کند.

 

امکانات بازی :

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3589 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 


۲XL Supercross نام یکی از برترین بازی های موتور سواری در رشته موتور کراس می باشد. این بازی دارای گرافیک بالا و ویژگی های منحصر به فردی است که تمام حس یک موتور سواری را به شما منتقل می کند،...
دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2716 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

متفکرهوراعینکنیشخند 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Euro Truck Simulator 2 S2 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S1 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

Euro Truck Simulator 2 S4 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S3 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC فایل های Update در پوشه اپدیت را نصب کنید و بازی را با استفاده از فایروال بلوک نمایید . در صورت خواستن سریال ، کد ۷KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ را وارد کنید .

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2884 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی جدید، معروف و زیبای Farm Frenzy با فرمت جاوا

 

 

امرزو برای شما بازدید کنندگان محترم بازی جدید، معروف و زیبای Farm Frenzy با فرمت جاوا رو آماده کردم. این بازی زیبا در ۴۸ مرحله با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ ساخته شده است. این بازی برای گوشی های نوکیا با سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۳ و دیگر گوشی هایی با این رزولوشن مناسب می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2532 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age

 

در این ساعت برای شما کاربران عزیز، بازی Farm Frenzy 3 را آماده کرده ایم که این بار متفاوت تر از قبل و با نام بازی Farm Frenzy 3 Ice Age ظاهر شده است . دیگر خبری از فضای سرسبز یک مزرعه ی زیبا نیست و همه جارا برف و یخ و سرما فراگرفته است ، دیگر خبری از مرغ ها و گاو ها و … هم نیست و به جای آنها ، ماموت ها و پنگوئن ها و … هستند که باید آن ها را پرورش بدهید .

در این نسخه از بازی Farm Frenzy 3 Ice Age شما ۹۰ مرحله هیجان انگیز را با انواع ابزار آلات یخی برای مدیرت مزرعه ی یخ زده ی خود در اختیار دارید . بازی فارم فرنزی عصر یخبندان بسیار هیجان انگیز و گرافیکی طراحی شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید . نکته ی مثبت این نسخه این است که بازی پرتابل میباشد و نیازی به نصب ندارد. شما هم اکنون می توانید دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Farm Frenzy 3 Ice Age :

-   ۹۰ مرحله ی جدید و جذاب در این نسخه
-    وجود ۱۲ محصول جدید در بازی
-   وجود تصاویر فانتزی و خنده دار در بازی
-   داستانی جدید در کل بازی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   کم حجم و قابل حمل بودن بازی
-   و …

 

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

Farm Frenzy 3 Ice Age :

While whipping up chilly treats in 90 levels of frosty fun, you’ll breed and care for penguins and other arctic animals, manufacture new products and enjoy a parade of visual gags!

Chill out with an all-new Farm Frenzy adventure!  When she arrives, she not only finds the property in a state of disrepair, she also meets two brothers who could use her help making ice cream.

While whipping up chilly treats in 90 levels of frosty fun, you’ll breed and care for penguins and other arctic animals, manufacture new products and enjoy a parade of visual gags Who is it? Find out when you play Farm Frenzy 3: Ice Age!

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Farm Frenzy 3 Ice Age :

- Windows 2000, Windows 98, Windows ME, Windows Vista, Windows XP, Windows 7
- 700 MHz
- DirectX 8.0
- 1024 MB RAM
- 100 MB

ادامه مطلب............................هورا

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 10452 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

 

دانلود بازی Virtual Farm 2 برای PC

 

بازی Virtual Farm 2 همانطور که از نامش پیداست ، بازی مزرعه داری می باشد که در آن می توانید تجربه ی اداره و مدیریت یک مزرعه ی زیبا را داشته باشید . در بازی Virtual Farm 2 محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان ، آن ها را برای برداشت کنید و سود حاصل از فروش آن را برای توسعه ی مزرعه و کشاورزی خود خرج کنید . شما باید نیاز های مردم را براورده کنید . پس باید همه چیز را در مزرعه ی خود پرورش دهید .

بازی Virtual Farm 2 دارای گرافیک فانتزی و زیبا است که م یتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید ، مراحل بازی زیبا و جذاب طراحی شده و گیم پلی تجربه ی خوبی را به شما میدهد . می توانید زمین های خود را با یک کلیک آماده ی خاک برداری و کاشت محصول کنید ، یکی از نکات مثبت بازی امکان استفاده از آن برای تمامی رده های سنی ، حتی کودکان می باشد ، بازی Virtual Farm 2 را میتوانید به عنوان یک بازی جذاب و سالم به کودکان و نوجوانان ، پیشنهاد دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Virtual Farm 2 را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Virtual Farm 2 :

-   حجم مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   بدون نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای بازی
-   وجود مراحل متعدد و جذاب
-   مناسب برای تمامی رده های سنی
-   گیم پلی اعتیاد آور و فوق العاده زیبا
-   و …

 

 

دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

 

 مشغول تلفن

ادامه مطلب..................................................هوراعینک

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3907 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فارم فرنزی در روم باستان Farm Frenzy Ancient Rome برای PC

 

 دانلود بازی فارم فرنزی Farm Frenzy Ancient Rome برای PC

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم، بسیار زیبا و مدیریتی فارم فرنزی در روم باستان Farm Frenzy Ancient Rome برای کامپیوتر آماده دانلود کردم.
این بار بازی در رم باستان خواهد بود و با حیوانات , کارخانه ها , تولیدات و وسایل جدیدی رو به رو خواهید شد! روش بازی همان است که تا به حال بوده اما ظاهر جدید و نکات ریزی به بازی اضافه شده که بر جذابیت های بازی افزوده است .
این بار هم ۹۰ مرحله گوناگون رو در پیش رو دارید و این مراحل به ظاهر ساده گاه چنان پیچیده خواهند شد که شما نمیتوانید در مدت زمان تعیین شده از پس ماموریتتان بربیایید و عبور از این مراحل نیازمند تمرکز و دقت بیش از پیش شما خواهد بود.کارخانجات, خانه های جدید, حیوانات با ظاهری جدید و … از دیگر قسمت های این بازی هستند که تغییر کرده اند. این بازی نیز مانند سایر بازی های مدیریتی از مراحل بسیار زیادی برخوردار بوده و شما در زمانی مشخص باید تمام کارهای آن مرحله را به درستی انجام دهید تا ضمن افزایش کارهای مدیریتی شما با کسب امتیاز بیشتر امکانات جدید در اختیارتان قرار بگیرد.
گرافیک بالا و رنگ آمیزی شاد , صداگذاری به جا و کم نظیر , اضافه شدن کارخانه , حیوانات , تولیدات و وسایل جدید و همچنین اضافه شدن قایق به جای کامیون (برای فروختن جنس ها ) در بازی از جمله مواردیست که بر جذابیت بازی افزوده است . شما هم اکنون می توانید این بازی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Farm Frenzy Ancient Rome :

-      دارای ۹۰ مرحله
-      اضافه شدن حیوانات جدید
-      حالت های مختلف برای بازی کردن
-      اضافه شدن کارخانه های جدید به بازی
-      داشتن گرافیک بالا نسبت به حجم کم بازی
-      سازگار با تمام نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

 

 

 

نحوه کرک کردن : بازی به صورت کرک شده می باشد ، پس از دانلود بازی را از حالت فشرده خارج کرده و فایل setup را اجرا کنید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 4,139
  • بازدید کلی : 560,716
  • PEDRAM