loading...
PEDRAM
PEDRAM2

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2716 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

متفکرهوراعینکنیشخند 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Euro Truck Simulator 2 S2 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S1 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

Euro Truck Simulator 2 S4 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S3 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC فایل های Update در پوشه اپدیت را نصب کنید و بازی را با استفاده از فایروال بلوک نمایید . در صورت خواستن سریال ، کد ۷KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ را وارد کنید .

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2781 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 

دانلود نرم افزار هم پیام   ارسال اس ام اس با قابلیت آپدیت از طریق اینترنت   جاوا

 .

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار کامل ارسال اس ام اس SMS و پیامک از طریق گوشی های موبایل با فرمت جاوا رو آماده دانلود کردم. این نرم افزار قابلیت آپدیت اس ام اس ها را از طریق اینترنت GPRS دارد. برای بروز رسانی این نرم افزار بعد از وصل شدن به اینترنت از طریق GPRS ،نرم افزار لیست خود را به روز می کند تا شما جدیدترین و بروزترین پیامک ها رو در هر ساعت از روز داشته باشید. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

امکانات نرم افزار هم پیام:

-    کلیه پیام ها به صورت کاملا دسته بندی شده در نرم افزار قرار می گیرد.
-    نحوه استفاده از نرم افزار به صورت آنلاین می باشد که می بایست GPRS سیم کارت شما فعال باشد.
-    کلیه sms های به روز شده را می توانید به دوستان خود ارسال کنید.
-    ارسال پیام ها نیز از منوی ارسال SMS صورت می گیرد و بعد از ۲۴ ساعت بر روی کتابخانه فعال خواهند شد.
-    منوی اخبار برای اطلاع رسانی از نسخه جدید نرم افزار و همچنین بروزرسانی کتابخانه قرارداده شده است.
-    این نرم افزار به صورت آزمایشی منتشر شده و در صورتی که کاربران از این نرم افزار استقبال کرده و پیام ارسال کنند این روند ادامه خواهد داشت.
-    این نرم افزار مربوط به سایت ام بوک می باشد.

 

 

 

 

دانلود نرم افزار هم پیام   ارسال اس ام اس با قابلیت آپدیت از طریق اینترنت   جاوا فرمت:

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2884 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی جدید، معروف و زیبای Farm Frenzy با فرمت جاوا

 

 

امرزو برای شما بازدید کنندگان محترم بازی جدید، معروف و زیبای Farm Frenzy با فرمت جاوا رو آماده کردم. این بازی زیبا در ۴۸ مرحله با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ ساخته شده است. این بازی برای گوشی های نوکیا با سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۳ و دیگر گوشی هایی با این رزولوشن مناسب می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2494 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عینکنرم افزار افزایش سرعت دانلود با اربیت Orbit Downloader v4.1.0.2 Final

.

Orbit Downloader v4.1.0.2 Final

.

در این پست از سایت یاس دانلود قصد داریم دوباره نرم افزاری را در جهت مدیریت دانلود برای شما معرفی کنیم. Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت دانلود کردن فایل های مورد نظر شما با سرعت بالاتر است. نرم افزار اربیت دانلودر با کاربری بسیار اسان و همین طور بسیار سبک و کم حجم طراحی شده است. همچنین این نرم افزار از نرم افزار خوب مدیریت دانلود در دنیای اینترنت می باشد. تیم یاس دانلود امیدوار است شما عزیزان با دانلود این نرم افزار بهترین استفاده را از ان ببرید.

.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Orbit Downloader v4.1.0.2 Final:

-     مدیریت کامل بر روی فایل های در حال دانلود
-     امکان دانلود فایل از سایت های مختلف اشتراک گذاری فایل
-     سازگار با مرورگرهای مختلف
-     پشتیبانی از تکنولوژی P2P جهت افزایش سرعت دانلود تا ۵۰۰ درصد
-     سازگار با ویندوز های مختلف
و …

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2532 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age

 

در این ساعت برای شما کاربران عزیز، بازی Farm Frenzy 3 را آماده کرده ایم که این بار متفاوت تر از قبل و با نام بازی Farm Frenzy 3 Ice Age ظاهر شده است . دیگر خبری از فضای سرسبز یک مزرعه ی زیبا نیست و همه جارا برف و یخ و سرما فراگرفته است ، دیگر خبری از مرغ ها و گاو ها و … هم نیست و به جای آنها ، ماموت ها و پنگوئن ها و … هستند که باید آن ها را پرورش بدهید .

در این نسخه از بازی Farm Frenzy 3 Ice Age شما ۹۰ مرحله هیجان انگیز را با انواع ابزار آلات یخی برای مدیرت مزرعه ی یخ زده ی خود در اختیار دارید . بازی فارم فرنزی عصر یخبندان بسیار هیجان انگیز و گرافیکی طراحی شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید . نکته ی مثبت این نسخه این است که بازی پرتابل میباشد و نیازی به نصب ندارد. شما هم اکنون می توانید دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Farm Frenzy 3 Ice Age :

-   ۹۰ مرحله ی جدید و جذاب در این نسخه
-    وجود ۱۲ محصول جدید در بازی
-   وجود تصاویر فانتزی و خنده دار در بازی
-   داستانی جدید در کل بازی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   کم حجم و قابل حمل بودن بازی
-   و …

 

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

Farm Frenzy 3 Ice Age :

While whipping up chilly treats in 90 levels of frosty fun, you’ll breed and care for penguins and other arctic animals, manufacture new products and enjoy a parade of visual gags!

Chill out with an all-new Farm Frenzy adventure!  When she arrives, she not only finds the property in a state of disrepair, she also meets two brothers who could use her help making ice cream.

While whipping up chilly treats in 90 levels of frosty fun, you’ll breed and care for penguins and other arctic animals, manufacture new products and enjoy a parade of visual gags Who is it? Find out when you play Farm Frenzy 3: Ice Age!

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Farm Frenzy 3 Ice Age :

- Windows 2000, Windows 98, Windows ME, Windows Vista, Windows XP, Windows 7
- 700 MHz
- DirectX 8.0
- 1024 MB RAM
- 100 MB

ادامه مطلب............................هورا

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 10453 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

 

دانلود بازی Virtual Farm 2 برای PC

 

بازی Virtual Farm 2 همانطور که از نامش پیداست ، بازی مزرعه داری می باشد که در آن می توانید تجربه ی اداره و مدیریت یک مزرعه ی زیبا را داشته باشید . در بازی Virtual Farm 2 محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان ، آن ها را برای برداشت کنید و سود حاصل از فروش آن را برای توسعه ی مزرعه و کشاورزی خود خرج کنید . شما باید نیاز های مردم را براورده کنید . پس باید همه چیز را در مزرعه ی خود پرورش دهید .

بازی Virtual Farm 2 دارای گرافیک فانتزی و زیبا است که م یتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید ، مراحل بازی زیبا و جذاب طراحی شده و گیم پلی تجربه ی خوبی را به شما میدهد . می توانید زمین های خود را با یک کلیک آماده ی خاک برداری و کاشت محصول کنید ، یکی از نکات مثبت بازی امکان استفاده از آن برای تمامی رده های سنی ، حتی کودکان می باشد ، بازی Virtual Farm 2 را میتوانید به عنوان یک بازی جذاب و سالم به کودکان و نوجوانان ، پیشنهاد دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Virtual Farm 2 را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Virtual Farm 2 :

-   حجم مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   بدون نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای بازی
-   وجود مراحل متعدد و جذاب
-   مناسب برای تمامی رده های سنی
-   گیم پلی اعتیاد آور و فوق العاده زیبا
-   و …

 

 

دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

 

 مشغول تلفن

ادامه مطلب..................................................هوراعینک

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3907 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فارم فرنزی در روم باستان Farm Frenzy Ancient Rome برای PC

 

 دانلود بازی فارم فرنزی Farm Frenzy Ancient Rome برای PC

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم، بسیار زیبا و مدیریتی فارم فرنزی در روم باستان Farm Frenzy Ancient Rome برای کامپیوتر آماده دانلود کردم.
این بار بازی در رم باستان خواهد بود و با حیوانات , کارخانه ها , تولیدات و وسایل جدیدی رو به رو خواهید شد! روش بازی همان است که تا به حال بوده اما ظاهر جدید و نکات ریزی به بازی اضافه شده که بر جذابیت های بازی افزوده است .
این بار هم ۹۰ مرحله گوناگون رو در پیش رو دارید و این مراحل به ظاهر ساده گاه چنان پیچیده خواهند شد که شما نمیتوانید در مدت زمان تعیین شده از پس ماموریتتان بربیایید و عبور از این مراحل نیازمند تمرکز و دقت بیش از پیش شما خواهد بود.کارخانجات, خانه های جدید, حیوانات با ظاهری جدید و … از دیگر قسمت های این بازی هستند که تغییر کرده اند. این بازی نیز مانند سایر بازی های مدیریتی از مراحل بسیار زیادی برخوردار بوده و شما در زمانی مشخص باید تمام کارهای آن مرحله را به درستی انجام دهید تا ضمن افزایش کارهای مدیریتی شما با کسب امتیاز بیشتر امکانات جدید در اختیارتان قرار بگیرد.
گرافیک بالا و رنگ آمیزی شاد , صداگذاری به جا و کم نظیر , اضافه شدن کارخانه , حیوانات , تولیدات و وسایل جدید و همچنین اضافه شدن قایق به جای کامیون (برای فروختن جنس ها ) در بازی از جمله مواردیست که بر جذابیت بازی افزوده است . شما هم اکنون می توانید این بازی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Farm Frenzy Ancient Rome :

-      دارای ۹۰ مرحله
-      اضافه شدن حیوانات جدید
-      حالت های مختلف برای بازی کردن
-      اضافه شدن کارخانه های جدید به بازی
-      داشتن گرافیک بالا نسبت به حجم کم بازی
-      سازگار با تمام نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

 

 

 

نحوه کرک کردن : بازی به صورت کرک شده می باشد ، پس از دانلود بازی را از حالت فشرده خارج کرده و فایل setup را اجرا کنید .

مد برف و فصل زمستان برای بازی GTA IV
بازی GTA IV یکی برترین بازی هایی بود که تا به حال منتشر شده و با این که چهار سال است از عمر گذشته، باز هم طرفداران زیادی دارد. یکی از نکات ضعف بازی های سری GTA تغییر نکردن فصل است. یعنی همیشه بازی در فصل بهار یا تابستان است. (البته فکر کنم تابستان باشه). حال کسانی از یکسان و تکراری بودن آب و هوای این بازی خسته شده اند و تمایل دارند یک تحول عظیم در بازیشان ایجاد کنند، این مد برایشان کارساز خواهد بود. چون همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، با نصب این مد فصل بازی زمستان می شود. یک زمستان سخت! با نصب این مد خیابان های بازی و همچنین درختان و ساختمان ها پوشیده از برف خواهند شد و از این به بعد به جای باران، برف خواهد بارید.
برای دانلود و آموزش نصب به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2639 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

نسخه جدید نیمباز با منو فارسى. مجهز به اسکرین شاتر و توربو 

Nimbuzz یک نرم افزار چت با قابلیت‌های فوق العاده برای موبایل است. شما به وسیله این مسنجر قادرید تا با آیدی خود در سرویس‌های مختلفی نطیر Skype, MSN, Google Talk, Jabber , AIM, Yahoo و … به چت و گفتگو بپردازید.در ضمن این نرم افزار با فرمت جاوا و رزولشن۱۷۶×۲۲۰ و ۲۴۰×۳۲۰ برای شما آماده شده است. که می‌توانید از قسمت ادامه ی مطلب سایت پرشیا موب دریافت نمایید.

 

این نرم افزار از قابلیت‌های بسیاری برخوردار هست :
امکان وصل شدن به سرویس‌های Skype, MSN, Google Talk, AIM, Yahoo, Jabber,WindowsLive,Facebook,Twitter و …
امکان چت صوتی و متنی
امکان ایجاد چت روم
امکان ارسال فایل و ایمیل
ایجاد صدا و ویبره هنگام دریافت پیام
نمایش موقعیت جغرافیایی کاربران و …

قابلیت‌های جدیدی که به این نسخه اضافه شده :

امکان فارسی شدن منو نرم افزار

تایید رسیدن پیام به گوشی شخص مقابل به وسیله یک تیک

دسترسی به تصاویر رایگان برای پروفایل و روبوت‌های نیمباز از طریق شبکه N-World
قابلیت تشخیص و کلیک کردن بر روی لینک‌ها در صفحه چت
مدلی جدید برای ارسال شکلک‌ها از طریق : صفحه چت –> Insert Emoticon <– Menu
افزوده شدن صفحه Support در منوی Setting برای ارسال پپیشنهاد و یا گزارش مشکلات و … برای دانلود به اد امه

ادامه مطلب.....

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2693 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

وز در سایت دانلود رابگان با نرم افزار فوق العاده TextPad درخدمت شما عزیزان هستیم که یک برنامه در نوع خود قوی به عنوان یک ویرایشگر متن می باشد. ولی این سوال ممکن است وجود داشته باشد که آیا با وجود ادیتور های متنی به مانند Notepad در خود ویندوز ضرورتی بر استفاده از ویرایشگر های متنی وجود دارد؟ اگر یک برنامه نویس باشید مطمئنا ویرایشگر پیش فرض ویندوز به هیچ وجه جوابگوی نیاز های شما نخواهد بود و حتما به یک نرم افزار کامل نیاز پیدا می کنید که بتوانید فایل های حجیم را باز کنید یا کد های ثابت برخی از زبان ها را در دسترس داشته باشید.
نرم افزار TextPad واقعا در حد خود نرم افزار قوی ویرایشگر متن است که از اکثر زبان های برنامه نویسی پشتیبانی به عمل می آورد و سرعت اجرا و عکس العمل بسیار مناسبی در اجرای فایل های برنامه نویسی شده بسیار حجیم دارد و محدودیت های که سایر نرم افزار ها به دلیل کم بودن حافظه مجازی رایانه دارند را ندارد که از نقاط قوت آن محسوب می شود. این نرم افزار ویرایشگر متن از استاندارد های بسیاری تبعیت می کند که از جمله می توان به قرار داد نامگذاری بین الملی (UNC) اشاره کرد که اختیار شما را در انتخاب نام فایل های خروجی بسیار بالا خواهد برد. یک نکته دیگر از ویژگی های جالب این نرم افزار، غلط یاب این نرم افزار می باشد که قادر است مشکلات املایی را با جستجو در بانک اطلاعات خود که 10 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و ... را می توان از این بین نام برد، شناسایی کرده و به صورت سریع و آسان به شما نمایش داده و در صورت موافقت شما تصحیح نماید.

TextPad 6.1 - نرم افزار ویرایشگر متن برنامه نویسان

از جمله نگرانی کاربران در برنامه نویسی این مورد است که به صورت لحظه ای، رایانه به هر دلیلی (به مانند قطع برق) خاموش شود و برنامه نویس بدون ذخیره فایل ویرایشی خود تمام داده های خود را از دست بدهد. قابلیت جالب شروع مجدد که در این نرم افزار وجود دارد زمانی که رایانه را بعد از قطعی و بدون ذخیره فایل باز می کنید، دقیقا از جایی که شما آخرین تغییرات را اعمال کرده بودید، فایل شما ذخیره شده و به هیچ وجه حتی یک خط از کد شما از بین نخواهد رفت که امکان بسیار جالب و کاربردی است. از ویژگی بارز این نرم افزار ویرایشگر متن برنامه نویسان می توان به امکان مانور بالا بر روی کد و متن اشاره کرد که علاوه بر قابلیت های معمول cut, copy و paste به شما امکان پس و پیش کردن برخی از کلمات، جایگزین کردن کلمه ای به جای کلمه ای دیگر (replacing) با امکان تنظیم در تعداد و سطر و غیره را خواهد داد که کنترل و تسلط شما را در ویرایش متن بالا خواهد برد. این نرم افزار به واقع بسیار قدرتمند بوده و یک ویرایشگر محبوب است که هم اینک می توانید آن را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و با امکانات دیگر آن نیز آشنا و نهایت لذت را در کد نویسی نظاره گر شوید. این نرم افزار قابل نصب بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 می باشد.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 4,145
  • بازدید کلی : 560,722
  • PEDRAM