loading...
PEDRAM
PEDRAM2

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4368 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار جستجو و دانلود ویدیو کلیپ های جدید از اینترنت

Ashampoo ClipFinder HD 2.3

 

 

 

 

روزانه هزاران فیلم و کلیپ جدید در شبکه های مجازی و سایت های اشتراک گذاری قرار میگیرند. این کلیپ ها در موضوعات مختلفی هستند. مثل کلیپ های طنز و سرگرمی، موزیک ویدیو، فیلم های آموزشی، دوربین مخفی، کلیپ های مستند، ورزشی، و ...

 

سایت های بسیار زیادی برای اشتراک گذاری فیلم وجود دارند که با مراجعه به آنها میتوانید جدیدترین کلیپ های روز را مشاهده کنید. از معروف ترین سایت های اشتراک گذاری فیلم میتوان به این سایت ها اشاره کرد:

 

YouTube, NetFlix, Yahoo Screen, Vimeo, DailyMotion, Hulu, Vube, LiveLeak, Twitch

 

اما هیچ کدام از این سایت ها امکان دانلود کلیپ ها را ندارند. ضمن اینکه اگر دنبال کلیپ خاصی میگردید باید زمان زیادی برای مراجعه به هرکدام از این سایت ها و جستجوی کلیپ مورد نظر خود صرف کنید.

 

اما در این مطلب خبر خوبی برای شما داریم. میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که میتواند به صورت همزمان صدها سایت اشتراک گذاری فیلم را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD قادر است تمام سایت های اشتراک گذاری فیلم را به دنبال کلیپ مورد نظر شما جستجو کرده و سپس امکان دانلود آن با کیفیت بالا (HD) را به شما میدهد. چه چیزی از این بهتر؟

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4337 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آفیس 2013 ، نسخه نهایی

Microsoft Office 2013

 

 

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 

بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Word 2013

Access 2013

Excel 2013

Outlook 2013

Power Point 2013

Publisher 2013

OneNote 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 

نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3602 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس نود 32 ، نسخه 6.0.3 نهایی

ESET NOD32 Antivirus 6.0.3

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یعنی ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 منتشر شد!

 

آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

 

هر چند تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها تاکید کرده است امنیت برخی از آنتی ویروس های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد، اما به خاطر سابقه و شهرت آنها، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های سنگینی مثل نود 32 استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نود 32 را تهیه کرده ایم.

 

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.


 

 

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، دارای 5 بخش اصلی است:

 

Antivirus Monitor :

بخش اصلی نرم افزار است. که وظیفه آن استقرار در حافظه و اسکن اتوماتیک تمام فایل هایی است که کاربر با آنها سروکار دارد. این بخش به صورت خودکار انواع ویروس، تروجان، برنامه های جاسوسی، و فایل های مشکوک را شناسایی و پاکسازی میکند.

 

Nod32 :

این بخش برای اسکن دستی فایل ها یا پوشه ها توسط کاربر استفاده میشود. با کمک این بخش شما میتوانید درایو ها و فولدر های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آنتی ویروس شروع به اسکن کردن آنها کند.

 

Internet Monitor :

همانطور که ار نامش پیداست، این بخش وظیفه حفاظت از کامپیوتر در برابر سایت های آلوده و تهدیدات اینترنتی را بر عهده دارد. این بخش، ترافیک اینترنت کاربر را تحت نظر گرفته و از ورود فایل های مشکوک و آلوده از طریق اینترنت جلوگیری میکند.

 

Email Monitor :

وظیفه این بخش، کنترل ایمیل های ارسالی و دریافتی میباشد.

 

Document Monitor :

این بخش، مخصوص اسکن فایل های متنی و سند های اداری (مثل فایل های برنامه آفیس) است.

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4420 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

hills of glory 3d v1.1.3 04 دفاع از پناهگاه با Hills of Glory 3D v1.1.3

در بازی سه بعدی Hills of Glory 3D دشمنان را بکشید تا زنده بمانید! اکنون زمان آن فرا رسیده است که اروپا را نجات دهید و تاریخ را عوض کنید. وارد خاک ایتالیا شوید و آن ها را تسلیم خود و برای پابان دادن به جنگ به آلمان حمله کنید. ما در این موقعیت بحرانی به شما نیاز داریم. در این بازی سه بعدی که از گرافیک بالایی برخوردار است شما وارد جنگ جهانی دوم می شوید، وظیف شما دفاع از پناهگاه خود در برابر ارتش دشمن می باشد. برای دفاع شما انوان سلاح های نظامی از جمله تفنگ، خمپاره، جنگ هوایی و… را در اختیار دارید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 5065 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Gun Blood v1.08 2 جنگ با تروریست ها در Gun & Blood v1.08

در بازی Gun & Blood به جنگ تروریست ها بروید. گوش به فرمان فرمانده بوده و آماده شلیک باشید؛ چرا که ترورسیت ها همه جا در کمین هستند. Gun & Blood یک بازی اکشن اول شخص می باشد که با داستانی زیبا به محبوبیت فراوانی رسیده است. در این بازی شما می توانید صلاح های متنوع و قدرتمندی را برای مبارزه با تروریست ها انتخاب کنید، البته باید برای رسیدن به تمام تفنگ ها باید مراحل بازی را گذرانده و امتیاز لازم را کسب نمایید. همچنین در این ورژن از بازی شما دارای پول بی نهایت هستید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3667 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Granny Smith v1.3.2 11 رالی حرفه ای با Drag Racing v1.6.6

بازی زیبای Drag Racing یک بازی رالی ماشینی برای اندروید می باشد که با ویژگی های منحصربفرد خود محبوبیت بسیاری را کسب کرده است. در این بازی شما می توانید انواع ماشین های کلاسیک و مدرن را انتخاب کنید و وارد مسابقات رالی شوید. همچنین می توانید با کسب RP و امتیاز بالا ماشین های جدید بخرید و حتی آن ها را ارتقا دهید. اگر میخواهید که دوستان خود را به یک مسابقه ماشین سواری دعوت کنید می توانید با نصب این بازی به صورت انلاین با آن ها رقابت کنید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4563 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 

امروز در سایت دانلود ها نسخه جدید بازی معروف Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود ها تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نکته جالب توجه در مورد این بازی اندرویدی گرافیک بالا بوده که لذت خاصی به بازی کننده می بخشد . در این بازی لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا ، لیگ  و … گنجانده شده که می توانید از آن ها لذت ببرید . همچنین در این بازی مانند نسخه کامپیوتری آن قادر خواهید بود رنگ لباس تیم خود را انتخاب کنید و یا سیستم تیم خود را مدیریت نمایید . تیم دانلود ها دریافت این بازی را به دارندگان گوشی های اندروید پیشنهاد می کند . 

 

Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3478 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
 

gta3

مطمئنا از هر کسی درمورد محبوب ترین بازی دنیا بپرسید جوابی جز مجموعه بازی های جی تی ای نخواهید شنید. این بازی ساخت کمپانی معروف راک استار می باشد که این بار با بازی جی تی ای ۳  در گوشی های اندرویدی شما مهمانتان خواهد بود. بازی جی تی ای در مورد یک فرد خلافکار است که در ازای ماموریت هایی که انجام می دهد پول می گیرد . در این بازی شما آزاد هستید که هر جایی که دوست دارید بروید . هر ماشین یا موتوری که دوست دارید سوار شوید و هر کس را که می خواهید بکشید فقط مواظب پلیس باشید .این بازی شامل مرحله های متنوع و زیادی هست که مدت زیادی می تواند شما را سرگرم کند.

 

امکانات بازی :

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3589 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 


۲XL Supercross نام یکی از برترین بازی های موتور سواری در رشته موتور کراس می باشد. این بازی دارای گرافیک بالا و ویژگی های منحصر به فردی است که تمام حس یک موتور سواری را به شما منتقل می کند،...
دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2716 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

متفکرهوراعینکنیشخند 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Euro Truck Simulator 2 S2 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S1 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

Euro Truck Simulator 2 S4 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC Euro Truck Simulator 2 S3 s دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC فایل های Update در پوشه اپدیت را نصب کنید و بازی را با استفاده از فایروال بلوک نمایید . در صورت خواستن سریال ، کد ۷KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ را وارد کنید .

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2781 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 

دانلود نرم افزار هم پیام   ارسال اس ام اس با قابلیت آپدیت از طریق اینترنت   جاوا

 .

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار کامل ارسال اس ام اس SMS و پیامک از طریق گوشی های موبایل با فرمت جاوا رو آماده دانلود کردم. این نرم افزار قابلیت آپدیت اس ام اس ها را از طریق اینترنت GPRS دارد. برای بروز رسانی این نرم افزار بعد از وصل شدن به اینترنت از طریق GPRS ،نرم افزار لیست خود را به روز می کند تا شما جدیدترین و بروزترین پیامک ها رو در هر ساعت از روز داشته باشید. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

امکانات نرم افزار هم پیام:

-    کلیه پیام ها به صورت کاملا دسته بندی شده در نرم افزار قرار می گیرد.
-    نحوه استفاده از نرم افزار به صورت آنلاین می باشد که می بایست GPRS سیم کارت شما فعال باشد.
-    کلیه sms های به روز شده را می توانید به دوستان خود ارسال کنید.
-    ارسال پیام ها نیز از منوی ارسال SMS صورت می گیرد و بعد از ۲۴ ساعت بر روی کتابخانه فعال خواهند شد.
-    منوی اخبار برای اطلاع رسانی از نسخه جدید نرم افزار و همچنین بروزرسانی کتابخانه قرارداده شده است.
-    این نرم افزار به صورت آزمایشی منتشر شده و در صورتی که کاربران از این نرم افزار استقبال کرده و پیام ارسال کنند این روند ادامه خواهد داشت.
-    این نرم افزار مربوط به سایت ام بوک می باشد.

 

 

 

 

دانلود نرم افزار هم پیام   ارسال اس ام اس با قابلیت آپدیت از طریق اینترنت   جاوا فرمت:

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2884 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی جدید، معروف و زیبای Farm Frenzy با فرمت جاوا

 

 

امرزو برای شما بازدید کنندگان محترم بازی جدید، معروف و زیبای Farm Frenzy با فرمت جاوا رو آماده کردم. این بازی زیبا در ۴۸ مرحله با رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ ساخته شده است. این بازی برای گوشی های نوکیا با سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۳ و دیگر گوشی هایی با این رزولوشن مناسب می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2494 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عینکنرم افزار افزایش سرعت دانلود با اربیت Orbit Downloader v4.1.0.2 Final

.

Orbit Downloader v4.1.0.2 Final

.

در این پست از سایت یاس دانلود قصد داریم دوباره نرم افزاری را در جهت مدیریت دانلود برای شما معرفی کنیم. Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت دانلود کردن فایل های مورد نظر شما با سرعت بالاتر است. نرم افزار اربیت دانلودر با کاربری بسیار اسان و همین طور بسیار سبک و کم حجم طراحی شده است. همچنین این نرم افزار از نرم افزار خوب مدیریت دانلود در دنیای اینترنت می باشد. تیم یاس دانلود امیدوار است شما عزیزان با دانلود این نرم افزار بهترین استفاده را از ان ببرید.

.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Orbit Downloader v4.1.0.2 Final:

-     مدیریت کامل بر روی فایل های در حال دانلود
-     امکان دانلود فایل از سایت های مختلف اشتراک گذاری فایل
-     سازگار با مرورگرهای مختلف
-     پشتیبانی از تکنولوژی P2P جهت افزایش سرعت دانلود تا ۵۰۰ درصد
-     سازگار با ویندوز های مختلف
و …

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2532 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age

 

در این ساعت برای شما کاربران عزیز، بازی Farm Frenzy 3 را آماده کرده ایم که این بار متفاوت تر از قبل و با نام بازی Farm Frenzy 3 Ice Age ظاهر شده است . دیگر خبری از فضای سرسبز یک مزرعه ی زیبا نیست و همه جارا برف و یخ و سرما فراگرفته است ، دیگر خبری از مرغ ها و گاو ها و … هم نیست و به جای آنها ، ماموت ها و پنگوئن ها و … هستند که باید آن ها را پرورش بدهید .

در این نسخه از بازی Farm Frenzy 3 Ice Age شما ۹۰ مرحله هیجان انگیز را با انواع ابزار آلات یخی برای مدیرت مزرعه ی یخ زده ی خود در اختیار دارید . بازی فارم فرنزی عصر یخبندان بسیار هیجان انگیز و گرافیکی طراحی شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید . نکته ی مثبت این نسخه این است که بازی پرتابل میباشد و نیازی به نصب ندارد. شما هم اکنون می توانید دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی Farm Frenzy 3 Ice Age :

-   ۹۰ مرحله ی جدید و جذاب در این نسخه
-    وجود ۱۲ محصول جدید در بازی
-   وجود تصاویر فانتزی و خنده دار در بازی
-   داستانی جدید در کل بازی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   کم حجم و قابل حمل بودن بازی
-   و …

 

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Ice Age برای PC

Farm Frenzy 3 Ice Age :

While whipping up chilly treats in 90 levels of frosty fun, you’ll breed and care for penguins and other arctic animals, manufacture new products and enjoy a parade of visual gags!

Chill out with an all-new Farm Frenzy adventure!  When she arrives, she not only finds the property in a state of disrepair, she also meets two brothers who could use her help making ice cream.

While whipping up chilly treats in 90 levels of frosty fun, you’ll breed and care for penguins and other arctic animals, manufacture new products and enjoy a parade of visual gags Who is it? Find out when you play Farm Frenzy 3: Ice Age!

 

 

سیستم مورد نیاز بازی Farm Frenzy 3 Ice Age :

- Windows 2000, Windows 98, Windows ME, Windows Vista, Windows XP, Windows 7
- 700 MHz
- DirectX 8.0
- 1024 MB RAM
- 100 MB

ادامه مطلب............................هورا

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 10453 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

 

دانلود بازی Virtual Farm 2 برای PC

 

بازی Virtual Farm 2 همانطور که از نامش پیداست ، بازی مزرعه داری می باشد که در آن می توانید تجربه ی اداره و مدیریت یک مزرعه ی زیبا را داشته باشید . در بازی Virtual Farm 2 محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان ، آن ها را برای برداشت کنید و سود حاصل از فروش آن را برای توسعه ی مزرعه و کشاورزی خود خرج کنید . شما باید نیاز های مردم را براورده کنید . پس باید همه چیز را در مزرعه ی خود پرورش دهید .

بازی Virtual Farm 2 دارای گرافیک فانتزی و زیبا است که م یتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید ، مراحل بازی زیبا و جذاب طراحی شده و گیم پلی تجربه ی خوبی را به شما میدهد . می توانید زمین های خود را با یک کلیک آماده ی خاک برداری و کاشت محصول کنید ، یکی از نکات مثبت بازی امکان استفاده از آن برای تمامی رده های سنی ، حتی کودکان می باشد ، بازی Virtual Farm 2 را میتوانید به عنوان یک بازی جذاب و سالم به کودکان و نوجوانان ، پیشنهاد دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Virtual Farm 2 را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Virtual Farm 2 :

-   حجم مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   بدون نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای بازی
-   وجود مراحل متعدد و جذاب
-   مناسب برای تمامی رده های سنی
-   گیم پلی اعتیاد آور و فوق العاده زیبا
-   و …

 

 

دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

 

 مشغول تلفن

ادامه مطلب..................................................هوراعینک

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3907 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی فارم فرنزی در روم باستان Farm Frenzy Ancient Rome برای PC

 

 دانلود بازی فارم فرنزی Farm Frenzy Ancient Rome برای PC

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم، بسیار زیبا و مدیریتی فارم فرنزی در روم باستان Farm Frenzy Ancient Rome برای کامپیوتر آماده دانلود کردم.
این بار بازی در رم باستان خواهد بود و با حیوانات , کارخانه ها , تولیدات و وسایل جدیدی رو به رو خواهید شد! روش بازی همان است که تا به حال بوده اما ظاهر جدید و نکات ریزی به بازی اضافه شده که بر جذابیت های بازی افزوده است .
این بار هم ۹۰ مرحله گوناگون رو در پیش رو دارید و این مراحل به ظاهر ساده گاه چنان پیچیده خواهند شد که شما نمیتوانید در مدت زمان تعیین شده از پس ماموریتتان بربیایید و عبور از این مراحل نیازمند تمرکز و دقت بیش از پیش شما خواهد بود.کارخانجات, خانه های جدید, حیوانات با ظاهری جدید و … از دیگر قسمت های این بازی هستند که تغییر کرده اند. این بازی نیز مانند سایر بازی های مدیریتی از مراحل بسیار زیادی برخوردار بوده و شما در زمانی مشخص باید تمام کارهای آن مرحله را به درستی انجام دهید تا ضمن افزایش کارهای مدیریتی شما با کسب امتیاز بیشتر امکانات جدید در اختیارتان قرار بگیرد.
گرافیک بالا و رنگ آمیزی شاد , صداگذاری به جا و کم نظیر , اضافه شدن کارخانه , حیوانات , تولیدات و وسایل جدید و همچنین اضافه شدن قایق به جای کامیون (برای فروختن جنس ها ) در بازی از جمله مواردیست که بر جذابیت بازی افزوده است . شما هم اکنون می توانید این بازی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Farm Frenzy Ancient Rome :

-      دارای ۹۰ مرحله
-      اضافه شدن حیوانات جدید
-      حالت های مختلف برای بازی کردن
-      اضافه شدن کارخانه های جدید به بازی
-      داشتن گرافیک بالا نسبت به حجم کم بازی
-      سازگار با تمام نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

 

 

 

نحوه کرک کردن : بازی به صورت کرک شده می باشد ، پس از دانلود بازی را از حالت فشرده خارج کرده و فایل setup را اجرا کنید .

مد برف و فصل زمستان برای بازی GTA IV
بازی GTA IV یکی برترین بازی هایی بود که تا به حال منتشر شده و با این که چهار سال است از عمر گذشته، باز هم طرفداران زیادی دارد. یکی از نکات ضعف بازی های سری GTA تغییر نکردن فصل است. یعنی همیشه بازی در فصل بهار یا تابستان است. (البته فکر کنم تابستان باشه). حال کسانی از یکسان و تکراری بودن آب و هوای این بازی خسته شده اند و تمایل دارند یک تحول عظیم در بازیشان ایجاد کنند، این مد برایشان کارساز خواهد بود. چون همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، با نصب این مد فصل بازی زمستان می شود. یک زمستان سخت! با نصب این مد خیابان های بازی و همچنین درختان و ساختمان ها پوشیده از برف خواهند شد و از این به بعد به جای باران، برف خواهد بارید.
برای دانلود و آموزش نصب به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2639 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

نسخه جدید نیمباز با منو فارسى. مجهز به اسکرین شاتر و توربو 

Nimbuzz یک نرم افزار چت با قابلیت‌های فوق العاده برای موبایل است. شما به وسیله این مسنجر قادرید تا با آیدی خود در سرویس‌های مختلفی نطیر Skype, MSN, Google Talk, Jabber , AIM, Yahoo و … به چت و گفتگو بپردازید.در ضمن این نرم افزار با فرمت جاوا و رزولشن۱۷۶×۲۲۰ و ۲۴۰×۳۲۰ برای شما آماده شده است. که می‌توانید از قسمت ادامه ی مطلب سایت پرشیا موب دریافت نمایید.

 

این نرم افزار از قابلیت‌های بسیاری برخوردار هست :
امکان وصل شدن به سرویس‌های Skype, MSN, Google Talk, AIM, Yahoo, Jabber,WindowsLive,Facebook,Twitter و …
امکان چت صوتی و متنی
امکان ایجاد چت روم
امکان ارسال فایل و ایمیل
ایجاد صدا و ویبره هنگام دریافت پیام
نمایش موقعیت جغرافیایی کاربران و …

قابلیت‌های جدیدی که به این نسخه اضافه شده :

امکان فارسی شدن منو نرم افزار

تایید رسیدن پیام به گوشی شخص مقابل به وسیله یک تیک

دسترسی به تصاویر رایگان برای پروفایل و روبوت‌های نیمباز از طریق شبکه N-World
قابلیت تشخیص و کلیک کردن بر روی لینک‌ها در صفحه چت
مدلی جدید برای ارسال شکلک‌ها از طریق : صفحه چت –> Insert Emoticon <– Menu
افزوده شدن صفحه Support در منوی Setting برای ارسال پپیشنهاد و یا گزارش مشکلات و … برای دانلود به اد امه

ادامه مطلب.....

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2693 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

وز در سایت دانلود رابگان با نرم افزار فوق العاده TextPad درخدمت شما عزیزان هستیم که یک برنامه در نوع خود قوی به عنوان یک ویرایشگر متن می باشد. ولی این سوال ممکن است وجود داشته باشد که آیا با وجود ادیتور های متنی به مانند Notepad در خود ویندوز ضرورتی بر استفاده از ویرایشگر های متنی وجود دارد؟ اگر یک برنامه نویس باشید مطمئنا ویرایشگر پیش فرض ویندوز به هیچ وجه جوابگوی نیاز های شما نخواهد بود و حتما به یک نرم افزار کامل نیاز پیدا می کنید که بتوانید فایل های حجیم را باز کنید یا کد های ثابت برخی از زبان ها را در دسترس داشته باشید.
نرم افزار TextPad واقعا در حد خود نرم افزار قوی ویرایشگر متن است که از اکثر زبان های برنامه نویسی پشتیبانی به عمل می آورد و سرعت اجرا و عکس العمل بسیار مناسبی در اجرای فایل های برنامه نویسی شده بسیار حجیم دارد و محدودیت های که سایر نرم افزار ها به دلیل کم بودن حافظه مجازی رایانه دارند را ندارد که از نقاط قوت آن محسوب می شود. این نرم افزار ویرایشگر متن از استاندارد های بسیاری تبعیت می کند که از جمله می توان به قرار داد نامگذاری بین الملی (UNC) اشاره کرد که اختیار شما را در انتخاب نام فایل های خروجی بسیار بالا خواهد برد. یک نکته دیگر از ویژگی های جالب این نرم افزار، غلط یاب این نرم افزار می باشد که قادر است مشکلات املایی را با جستجو در بانک اطلاعات خود که 10 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و ... را می توان از این بین نام برد، شناسایی کرده و به صورت سریع و آسان به شما نمایش داده و در صورت موافقت شما تصحیح نماید.

TextPad 6.1 - نرم افزار ویرایشگر متن برنامه نویسان

از جمله نگرانی کاربران در برنامه نویسی این مورد است که به صورت لحظه ای، رایانه به هر دلیلی (به مانند قطع برق) خاموش شود و برنامه نویس بدون ذخیره فایل ویرایشی خود تمام داده های خود را از دست بدهد. قابلیت جالب شروع مجدد که در این نرم افزار وجود دارد زمانی که رایانه را بعد از قطعی و بدون ذخیره فایل باز می کنید، دقیقا از جایی که شما آخرین تغییرات را اعمال کرده بودید، فایل شما ذخیره شده و به هیچ وجه حتی یک خط از کد شما از بین نخواهد رفت که امکان بسیار جالب و کاربردی است. از ویژگی بارز این نرم افزار ویرایشگر متن برنامه نویسان می توان به امکان مانور بالا بر روی کد و متن اشاره کرد که علاوه بر قابلیت های معمول cut, copy و paste به شما امکان پس و پیش کردن برخی از کلمات، جایگزین کردن کلمه ای به جای کلمه ای دیگر (replacing) با امکان تنظیم در تعداد و سطر و غیره را خواهد داد که کنترل و تسلط شما را در ویرایش متن بالا خواهد برد. این نرم افزار به واقع بسیار قدرتمند بوده و یک ویرایشگر محبوب است که هم اینک می توانید آن را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و با امکانات دیگر آن نیز آشنا و نهایت لذت را در کد نویسی نظاره گر شوید. این نرم افزار قابل نصب بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 می باشد.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4003 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

زبان برنامه نویسی PHP یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در زمینه وب می باشد ولی تعداد کد های این زبان بسیار زیاد و کمی طولانی است، به همین دلیل برنامه نویس ها معمولا از نرم افزار های کمکی استفاده می کنند. نرم افزار فوق العاده ای که امروز قصد داریم در وب سایت دانلود رایگان آن را به شما عزیزان معرفی کنیم نرم افزار فوق العاده CodeLobster PHP Edition Pro 4.3.2 می باشد که هدف از تولید آن ساخت محصولی است که روند ساخت وب سایت ها با تمام ویژگی های وب را آسان و با حداکثر سرعت از طریق زبان PHP نماید.
این نسخه از این نرم افزار برنامه نویسی پی اچ پی شامل تمام کد های استاندارد و قابلیت های PHP می باشد و در کنار آن کد هایی برای گسترش دادن PHP کد ها گنجانده شده است. این نرم افزار علاوه بر کد های PHP از زبان های HTML, javascript, CSS نیز پشتیبانی به عمل می آورد و قابلیت جالب آن در این زمینه کامل کردن اتوماتیک کد های HTML, javascript, CSS می باشد که روند کد نویسی را بسیار ساده می کند؛ بدین صورت که اگر شما بخواهید یک تگ را شروع کنید، انواع تگ ها را نشان داده و ویژگی هایی که می توان به آن تگ اضافه کرد را نمایش داده و به صورت اتوماتیک در پایان تگ آن را با کد مناسب خواهد بست.

نرم افزار برنامه نویسی پی اچ پی توسعه CMS - CodeLobster PHP Edition Pro 4.3.2

قابلیت بسیار کاربردی دیگری در این نرم افزار گنجانده شده است که PHP Debugger نام دارد و به شما در فرآیند کد نویسی کمک خواهد کرد تا به راحتی کد های php خود را اشکالزدایی کنید که این عمل می بایست قبل از اجرای برنامه صورت گیرد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به بانک اطلاعاتی SQL متصل شوید و امکانات جالبی برای دسترسی به SQL را در اختیار شما قرار خواهد داد که کار برنامه نویسی را آسان می کند.
این نرم افزار شما را قادر خواهد ساخت تا پوشه و آدرسی مجازی برای فایل اجرایی خود بسازید و به راحتی فایل ایجادی خود را قابل از انتشار تست کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار قابلیت ساخت و ویرایش پلاگین برای Drupal , Smarty, WordPress, Joomla را در خود دارد. در کل می توان این نرم افزار را یک نرم افزار جامع برای برنامه نویسها معرفی کرد که قادر است به تمام نیاز های آنها پاسخگو باشد. شما دوستان هم اینک می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار برنامه نویسی PHP

  • پشتیبانی کامل از زبان های PHP, HTML, javascript, CSS
  • کامل کردن نشان دادن ویژگی تگ ها و بستن تگ ها در زبان HTML
  • HTML Inspector برای بازرسی عناصر و تگ های نوشته شده در HTML که خطاهای موجود را نشان خواهد داد
  • تکمیل name و value استایل هایی که در CSS نوشته می شود
  • تکمیل keyword و DOM عناصر و سایر ویژگی ها در برنامه نویسی javascript
  • تکمیل خودکار کد های PHP که روند کد نویسی را بسیار سریع تر می کند
  • قابلیت PHP Debugger که وظیفه ی اشکال زدایی کد های PHP را داراست و قبل از اجرای برنامه صورت می گیرد
  • پوشه و آدرس مجازی برای اجرای آسان تر برنامه های ساخته شده
  • قابلیت اتصال به سرور مجازی بر روی رایانه مانند Apache که به راحتی از طریق نرم افزار صورت می گیرد
  • تکمیل کد های SQL و مدیریت کامل SQL به نحوی که کافی است فرآیند را تعریف کنید تا کد آماده برای ارتباط با SQL نوشته شود
  • بالا بردن سرعت نوشتن و ویرایش کد ها
  • رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال کامل
دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2921 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود ooVoo v3.5.3.22 - پیام رسان با قابلیت چت صوتی و تصویری

کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد، امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است، در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo:
- ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
- ارتباط همزمان با 6 کاربر
- نمایش Full Screen در چت تصویری
- امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری
- قابلیت به اشتراک گذاری فایل
- امکان برقراری ارتباط از طریق
- امکان Import کردن ID از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و ...
- رایگان بودن استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3102 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود GetDataBack FAT/NTFS v4.32 - نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده

حتما هریک از ما بارها در مورد نرم افزارهای بازیابی شنیده ایم و شاید شاید هم از آن ها به دفعات استفاده کرده باشیم، این که طر کار این نرم افزارها چگونه است نکته بسیار جالبی است زیرا وقتی کاربری اقدام به حذف یک فایل می نماید تنها در معدود دفعات است که فایل به طور کامل از روی حافظه و یا هارد دیسک پاک می شود و در بیشتر موارد یک نمونه از آن بر روی هارد دیسک باقی خواهند ماند، به این که گفته می شود اگر دقیقا برروی همان آدرسی که فایل مورد نظر بوده اطلاعات جایگزین شود دیگر قابل بازیابی نخواهد بود هم نمی توان زیاد اعتماد کرد، زیرا بارها پیش آمده که یک هارد دیسک کاملا پر و به دفعات فرمت و Fdisk هم شده ولی بازهم پس از مدت طولانی اطلاعات قابل بازبینی و بازیابی بوده اند. اما بحث ما در مورد این است که نرم افزارهای بازیابی چه طور این فایل ها را بازگردانی می کنند، این دسته نرم افزارها که تعدادشان کم نیست با استفاده از متدهای خاصی فایل ها را که از روی هارد دیسک پاک شده اند جست و جو کرده و با نمایش آن ها این قابلیت را به کاربران می دهند تا اقدام به بازیابی آن ها کنند. GetDataBack نام نرم افزاری است بسیار ساده اما در عین حال کامل که قادر است تا فایل های پاک شده را بازیابی نماید. این نرم افزار که از دو سیستم فایل FAT و NTFS پشتیبانی می کند و در حقیقت دو نرم افزار مجزا را ارائه داده است تا کاربران بسته به سیستم فایلی که مورد استفاده قرار می دهند اقدام به بازیابی فایل های خود نمایند. از نکات مهم در مورد این نرم افزار امکان بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی، امکان بازگردانی پارتیشن ها، قابلیت بازیابی فایل هایی که توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته و... اشاره نمود. GetDataBack که از محیط کاربری بسیار ساده ای هم بهره می برد قادر است تا فایل هایی را که چند سال قبل پاک شده اند را حتی پس از بارها فرمت و Fdisk بازهم بازگردانی کند، همانطور که گفته شد این نرم افزار در دو ابزار مجزا برای دو سیستم فایل FAT و NTFS ارائه شده است با این شرایط که از ویندوز 95 تا ویندوز 7 قابلیت اجرای این ابزار کامل را خواهند داشت. در مورد سرعت جست و جو و بازیابی هم باید کاربر این نرم افزار را تست کند تا متوجه عملکرد قدرتمند این نرم افزار گردد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetDataBack for FAT/NTFS:
- سرعت بالا در جست و جو و بازیابی فایل های پاک شده
- امکان بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیل
- قابلیت بازگردانی فایل هایی که توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته اند
- امکان بازیابی پارتیشن ها، Boot Record ها و ...
- قابلیت بازگردانی فایل های پاک شده حتی پس از فرمت و یا Fdisk
- قابلیت بازگردانی اطلاعات از هارد درایو ها و درایوهای USB و Firewire
- قابلیت بازگردانی Drive Images و Zip/Jaz Drives
- سازگاری کامل با دو سیستم فایل FAT و NTFS
- محیط کاربری بسیار ساده نرم افزار
- استفاده آسان بدون نیاز به هیچ گونه آموزش خاصی
- امکان بازیابی فایل ها از روی شبکه های محلی
- قابلیت بازگردانی فایل ها از روی دیسک های نوری
- عدم نیاز به سیستم قدرتمند سخت افزاری
- امکان بازیابی فایل هایی که مدت طولانی است که پاک شده اند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2985 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

 

ساخت مدل های سه بعدی پیشرفته با Autodesk 3ds Max 2013

.: مخصوص ویندوز های 64 بیتی :.

:. به همراه مدل های سه بعدی و آماده از luxury interiors :.

Autodesk 3ds Max و Autodesk 3ds Max Design برای شما فراهم می کند یک ابزار سه بعدی سازی پر قدرت همراه با مانور عمل بسیاربالا با ابزار های بسیار پیشرفته ! سه بعدی سازی ، انیمیشن سازی و رندر کردن مدل های سه بعدی متناسب با هنرمندان و طراحان برای تمرکز کردن بر روی حلاقیت به جای مشکلات فنی ابزار ها ! هسته ی اصلی این نرم افزار متشکل از یک تکنولوژی است که دارای مجموعه ابزار های خلاقانه و متفاوت است.برای توسعه دهندگان بازی، هنرمندان جلوه های بصری و گرافیکی، و معماران، برنامه ریزان، طراحان و متخصصان تجسم را آسان می نماید.

 

ویژگی های این نرم افزار :

بهبود سرعت ردندریگ و انطباق با پردازنده های نسل جدید
پشتیبانی از پلاگین های مختلف برای افزایش امکانات نرم افزار
مناسب برای هنرمندان و طراحان برای تمرکز کردن بر روی حلاقیت
ابزار حرفه ای برای وسعه دهندگان بازی، هنرمندان جلوه های بصری و گرافیکی، و معماران، برنامه ریزان، طراحان
قابلیت طراحی و ساخت پروژه های عظیم انیمیشن سازی
قابلیت ساخت مدل های مختلف در محیط کاملآ 3 بعدی
دارا بودن ابزارهای مختلف ساخت مدل و انیمیشن
امکان ساخت مدلسازی در موضوعات مختلف
امکان استفاده در پروژه های فیلمسازی
امکان رندر با سرعت بالا و کیفیت عالی
داشتن ابزارهای تدوی و ویرایش فیلم
دارا بودن افکت های مختلف
قابلیت نورپردازی جدید

System Requirements :

  • Intel® Pentium® 4 1.4 GHz or equivalent AMD® processor with SSE2 technology3
  • 2 GB RAM (4 GB recommended)
  • 2 GB swap space (4 GB recommended)4
  • 3 GB free hard drive space
  • Direct3D® 10 technology, Direct3D 9, or OpenGL-capable graphics card5
  • 512 MB or higher video card memory (1 GB or higher recommended)
  • Three-button mouse with mouse driver software
  • DVD-ROM drive6
  • Internet connection for web downloads and Autodesk® Subscription-aware access

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

http://dl.ir-dl.com/user21/Pic/3d1.jpg

http://dl.ir-dl.com/user21/Pic/3d2.jpg

http://dl.ir-dl.com/user21/Pic/3d3.jpg

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3459 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

یک دیوار آتش شخصی برای محافظت از کامپیوترها در برابر حملات هکرها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی و خطرات مختلف اینترنتی می باشد. آیا نگران سرقت اطلاعات شخصی و ارسال آنها بر روی اینترنت توسط هکرها و نرم افزارهای جاسوسی هستید؟ پس FortKnox Personal Firewall را دانلود و نصب کنید و از یک دیوار آتشین شخصی قدرتمند برای مقابله با این خطرات استفاده کنید. این نرم افزار دارای بخشی برای قرار دادن قوانین خاص روی نرم افزارها می باشد تا کاربران بتوانند روی چگونگی ارتباطات نرم افزار با اینترنت به خوبی کنترل داشته باشند. اینکار با قرار دادن تنظیماتی برای قوانین میسر می باشد تا کاربران بتوانند نیازهای شخصی خود را نیز بر طرف کنند. رابط گرافیکی نرم افزار بسیار ابتکاری طراحی شده است و هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران حرفه ای بسیار مناسب می باشد.
امکانات نرم افزار NETGATE FortKnox Personal Firewall v8.0.805.0 :
- محافظت از سیستم ها در برابر حملات وارد شونده و خارج شونده.
- واقع نگاری ترافیک و پاکت ( بسته کوچک).
- بازرسی و بازبینی پاکت های وضعیتی.
- سیستم امنیتی حریم گذاری داخلی و یکپارچه.
- مرور کلی تمامی اتصالات سیستم.
- قوانین حرفه ای برای کاربران با تجربه و متخصص.
- تکنولوژی های ضد کلاه برداری.
- تنظیمات برای به اشتراک گذاری فایل و پرینتر.
- رابط گرافیکی کاربر پسند.
- آپدیت خودکار و منظر پایگاه داده ها.

دانلود NETGATE FortKnox Personal Firewall v8.0.805.0 - نرم افزار 
دیوار آتش / فایروال

- سیستم کنترل سایت ها با قابلیت بلاک کردن وب سایت های منتخب.
- جلوگیری از نمایش تبلیغات در صفحات وب.
- بلاک کردن ارجاع ها ( Referes ).
- بلاک کردن ActiveX ها.
- بلاک کردن کوکی ها.
- تنظیمات ساده نرم افزار.- پشتیبانی از پوسته های زیبا.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.
- پشتیبانی فنی.

NETGATE FortKnox Personal Firewall

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2938 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
mozilla firefox 4 
final.takmob.net.jpg
بالاخره بعد از حدود 10 نسخه بتا و یک نسخه RC نسخه نهایی فایرفاکس 4 عرضه شد . رابط کاربری زیباتر ، سرعت بیشتر و هماهنگی بهتر با ویندوز 7 از تغییرات نسخه 4 این مرورگر نسبت به نسخه 3 است .
حجم : 12 مگابایت

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2833 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

تک موب


anVir Task Manafer نام مجموعه ای کامل از ابزارهای مفید برای بهینه سازی سیستم های می باشد. این نرم افزار قادر است با مدیریت Start UP ویندوز همچنین افزایش سرعت اینترنت، مدیریت کار های CPU، کنترل دمای هارد، بهینه سازی حافظه، چک و حل مشکلات سیستم و ... یک سیستم مناسب و مطلوب برایتان به ارمغان آورد.

       


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3341 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

اگر از مایکروسافت آفیس به دلیل حجم بالایی که از هارددیسک شما اشغال می کند و یا کندی ای که هنگام کار با آن برایتان به ارمغان می آورد ، خسته شده اید کافیست یک بار نرم افزار SoftMaker Office را تجربه کنید . این برنامه که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای جایگزینی آن با Microsoft Office دانست با گردآوری کردن تمام بخش های مورد نیاز برای یک نرم افزار آفیس در یک جا می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود در زمینه مشاهده و یا ساخت اسناد اداری نظیر پرونده های Word ، Excel ، Power Point و … یاری نماید . این نرم افزاری برای مهاجرت شما از مایکروسافت آفیس تمامی چاره ها را اندیشیده است که پشتیبانی کامل از پرونده های ساخته شده توسط ورژن های مختلف این برنامه نظیر ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ بخشی از آنها می باشد .

این نرم افزار که از ویندوز های اکس پی ، ویستا ، سون و ویندوز سرورهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند با استفاده کم از منابع سیستم می تواند شما را زودتر به اهدافتان برساند .

 

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2542 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Webcam Max

اکثر کاربران از نرم افزار های مسنجر به منظور سرگرمی و ایجاد لحظات شاد و مفرح استفاده می کنند . حال امروز قصد معرفی برنامه ای را برای شما داریم که با آن می توانید وبکم کامپیوترتان را به یک ابزار بسیار جالب تبدیل کنید . این نرم افزار که Webcam Max نام دارد به شما امکان اضافه کردن افکت ها و فریم های مختلف را به تصویر خروجی تان می دهد . به طور مثال اگر می خواهید چهره ی شما در کنار یک بازیگر معروف به نمایش در آید یا با افکت های مختلف تصویرتان را دگرگون کنید این برنامه کمک یارتان خواهد بود . Webcam Max که با پشتیبانی از پیغام رسان های MSN ، Yahoo ، Camfrog ، YouTube ، ICQ ، AIM ، Skype ، Paltalk ، ANYwebcam ، Stickam جایی را برای عیب و ایراد گیری باقی نمی گذارد از هر دو نوع وبکم یعنی مجازی و حقیقی نیز پشتیبانی می کند . علاوه بر کارهای ذکر شده امکان نمایش اسلاید شو و همچنین به تصویر کشاندن فیلم و تصاویر خودتان را نیز بیافزایید . نسخه ای که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت پرتابل بوده و بدین معنی است که نیازی به نصب نداشته و می توانید با کپی کردنش بر روی فلش آن را همیشه همراه خود داشته باشید و در مکان های عمومی نظیر کافی نت ها نیز استفاده کنید .

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2722 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

WGXe Email Recovery

جایگاه ایمیل این روزها به یکی از نیازهای اصلی کاربران اینترنت تبدیل شده است و تقریبا هیج کاربری نمی توان یافت که حداقل یک آدرس ایمیل نداشته باشد . برخی برای مشاهده و دسترسی به ایمیل های خود از نرم افزار هایی که برای انجام این کار ساخته شده اند استفاده می کنند . این برنامه برای باز کردن یک ایمیل ابتدا آن را بر روی کامپیوتر دانلود کرده و سپس اقدام به نمایش آن می کنند . حال ممکن است که در این بین ایمیل بسیار مهمی برای شما فرستاده شده باشد و بر اثر بی توجهی آن را از دست داده باشید .


تنها کاری که تا قبل از معرفی نرم افزار WGXe Email Recovery می توانستید انجام دهید ، غصه خوردن بوده است اما اکنون می توانید غم و اندوه را از خود دور کرده و با چند کلیک ساده ایمیل های پاک شده تان را بازیابی کنید . این نرم افزار می تواند ایمیل های دارای فرمت های dbx و pst را بازیابی کرده  و یا تعمیر نمایید . کار با این برنامه به سادگی آب خوردن بوده و تنها کافیست تا پس از چند کلیک برای شروع پروسه صبر نمایید تا تمامی مراحل که انجام آنها به صورت خودکار است اتمام یافته و به گمگشته ی تان برسید . WGXe Email Recovery از حافظه ی های قابل حمل نظیر USB مموری و مموری کارت پشتیبانی کرده و توانایی انجام فرایند ریکاوری را در فرمت های NTFS ، FAT12 ، FAT16 و FAT32 را داراست .

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3790 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Java Runtime box

جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی است که در ابتدا برای برای کامپیوتر طراحی شده اما به دلیل قابلیت های خاص خود مورد توجه شرکت های ساخت گوشی قرار گرفت و اکثر آنها سیستم عاملی مبتنی بر جاوا را برای موبایل های طراحی کرده و استفاده نمود اند . ذکر این نکته به خاطر این بود که بسیاری از کاربران فکر می کنند جاوا تنها برای موبایل مورد استفاده قرار می گیرد که بر خلاف این عقیده ، کاربردهای بسیاری را از این زبان برنامه نویسی که نسبت به سایر زبان ها از سادگی بیشتری برخوردار است در کامپیوتر مشاهده می کنیم . اگر تا به حال در سایت های مختلف با نرم افزار هایی رو به رو شده باشید که در توضیحات آنها ذکر شده باشد که زبان برنامه جاوا است ، برای اجرای آنها حتما می بایست نرم افزار Java Runtime را در ابتدا نصب نموده تا قابلیت باز کردن فایل یا برنامه ی مورد نظرتان فراهم شود . علاوه بر این ها برخی از صفحات اینترنتی به طور کامل با جاوا طراحی شده اند توانایی باز شدن با مرورگر ها را به طور معمول نداشته و برای مشاهده آنها نیز به این نرم افزار نیاز خواهید داشت . از این رو با توجه به محبوبیت خاصی که پلتفرم جاوا در بین برنامه نویسان پیدا کرده است در اختیار داشتن Java Runtime امری واجب برای عقب نماندن از دنیای تکنولوژی برای هر کاربر محسوب می شود . این نرم افزار که به صورت رایگان منتشر می شود در دو نسخه ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ارایه شده که می توانید با توجه به پردازشگر خود یکی از آنها را از دانلود کده ، دریافت نمایید .


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 3534 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Avanquest PowerDesk Professional

همه ی ما هنگام کار با ویندوز دفعات زیادی از فایل منیجر آن که Windows Explorer نام دارد استفاده می کنیم . این نرم افزار در واقع همان برنامه ای است که با استفاده از آن می توانیم پوشه های مختلف را باز کرده و به اجرای فایلهای مورد نظر بپردازیم و یا اینکه عملیات هایی نظیر کپی کردن ، برش یا حذف آنها را انجام می دهیم . این نرم افزار مدیریت فایل تا حدودی برای رفع نیازهای اولیه ممکن است موثر واقع شود اما اگر بخواهید همانند حرفه ای ها از کامپیوتر خود بهره ببرید و همچنین برای انجام کارهای خود زمان کم تری را هزینه کنید تنها راهکاری که باقی می ماند استفاده از یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه می باشد . به دلیل اینکه این بخش از اهمیت بسیاری در بین کاربران برخوردار است تا کنون نرم افزار های متفاوتی ساخته شده است که به جرات می توان گفت PowerDesk Pro یکی از برترین آنهاست . این برنامه که می تواند جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر باشد این امکان را به شما می دهد که در کنار رفع نیازهایی که تا کنون به وسیله ابزارهای نرم افزار پیش فرض ویندوز انجام می داده اید از بیش از ۲۵ ابزار مختلف دیگر نیز بهره مند شده و کارهای مورد نظرتان را ساده تر و سریع تر از گذشته انجام دهید . ابزار قدرتمند مربوط به آرشیو سازی فایلها ، نمایش دایرکتوری موجود در درایو ها به گونه های متفاوت ، جست و جوی پیشرفته و باز کردن پنجره های مقایسه ای تنها جزئی از قابلیت هایی هستند که در صورت استفاده از PowerDesk Pro در اختیارتان قرار خواهد گرفت .


ویژگی های کلیدی Avanquest PowerDesk Professional 8.2.0.18 :
– پشتیبانی از بیش از ۳۰ فرمت محبوب فشرده سازی
– جست و جو گر قدرتمند برای فایلهای و همچنین آرشیو های فشرده
– مونیتورنیگ فضای مصرفی دیسک
– ابزار تغییر نام گروهی فایلها
– اضافه کردن کامنت به فایلها
– تغییر آیکون و رنگ فولدر ها
– نمایش اطلاعات کامل مربوط به هر فایل یا فولدر
– امکان استفاده از پروتکل FTP به منظور انتقال فایلها
– در بر داشتن ادیتور Hex
– رمزگذاری کردن فایلها با استفاده تکنولوژی اختصاصی پاوردسک و یا DES
– قابلیت به انتشار گذاشتن فایلها از طریق شبکه های محلی
– پاک کردن فایلهای موجود بر روی دیسک بدون قابلیت بازگشت از طریق ریکاوری
– تبدیل بیش از ۳۰ فرمت گرافیکی به یکدیرگ
– باز کردن فایلهای MP3 و سایر گونه های مدیا
– ادیتور تگ فایلهای MP3 و لیست های پخش
– امکان سفارشی کردن تولبار
– و بسیاری دیگر


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 4103 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

Dupehunter.Professional

شاید برای شما هم پیش آمده که یک یا چند فایل را در چندین جای متفاوت کپی کرده باشید و دلیل آن هم چیزی جز حواس پرتی نبوده است . این کار وقتی از اهمیت برخوردار می شود که حجم فایلهای کپی شده قابل توجه باشد و می تواند فضای ارزشمند هارددیسک شما را عملا بدون هیچ استفاده ی مفیدی به سطل زباله ای از اطلاعات مشابه تبدیل کند . اگر تا کنون به این فکر افتاده اید که به کنکاش برای یافتن فایلهای مشابه درون هارددرایو خود بپردازید حتما با این نکته که کاری بس زمان بر خواهد بود مواجه شده اید و شاید اندازه ای آن به حدی بوده باشد که از انجامش صرف نظر نمایید .

اگر جز این دسته از کاربران می باشد حتما برنامه ای که امروز برای شما در دانلود کده تهیه نموده ایم برایتان چیزی شبیه به معجزه خواهد بود . این نرم افزار حرفه ای Dupehunter Professional نام دارد که بر خلاف حجم پایین خود می تواند به سادگی تمامی فایلهایی که شبیه به یکدیگر بوده اما در دایرکتوری های متفاوتی پنهان گشته اند برای شما پیدا نموده و در پاکسازی و بهینه سازی کردن هارددیسک به شما کمک کند . این برنامه با بهره گیری از الگوریتم های پیشرفته ای نظیر CRC-32 و MD5 می تواند نتیجه ای متفاوت را با آنچه که سایر رقبایش به نمایش در می آورند برایتان به ارمغان آورد که قطعا شما را شگفت زده خواهد نمود .



برخی از ویژگی های کلیدی Dupehunter Professional v9.5.0.3914 :
– نمایش سریع بیش از ۱۰۰ فرمت برای تصمیم گیری در رابطه با انجام عملیات پاکسازی
– نمایش سریع بیش از ۳۶ فرمت گرافیکی
– بهره گیری از الگوریتم MD5
– بهره گیری از الگوریتم CRC-32
– محافظت از فایلهای سیستمی
– نمایش نتایج در قالبی با توانایی تهیه پرینت
– نمایش تاریخ مربوط به آخرین تغییرات و آخرین دسترسی
– ذخیره خروجی مربوط به گزارش ها در ۷ فرمت متفاوت
– داشتن سطح عملکرد بسیار بالا
– و بسیاری دیگر


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2494 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

شهردار شهر خود باشيد !!!  بازي سرگرم كننده Little Big City جاوا قابل نصب در تمامي گوشيهايي كه از جاوا پشتيباني ميكنند. در سايزهاي :

240x320 | 128x160 | 360x640 | 176x220 | 480x800 |


  پســـورد : www.p30mob89.com

 

  دانلــــود براي سايزهاي :

دانلود سايز 240x320

دانلود سايز 360x640

دانلود سايز 240x320 S40

دانلود سايز 240x320 S60

دانلود سايز 176x220

دانلود سايز 128x160

دانلود سايز 480x800


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 5167 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ooVoo 3.0.11.38 Final
کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. نرم‌افزار ooVoo، نسل جدیدی در ارتباطات آنلاین به شمار می‌رود. نرم‌افزاری که می‌توانید به کمک آن و به سادگی یک مکالمه‌ی ویدیویی رو در رو با دوستان، خانواده، و هم‌کلاسی‌های خود برقرار کنید؛ آن هم بدون توجه به این مطلب که آن‌ها در کجای جهان باشند. در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. بلی تعجب نکنید ... تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo 3.0.11.38 Final :

- رایگان بودن استفاده از نرم افزار

- امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری

- ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
- ارتباط همزمان با 6 کاربر
- نمایش Full Screen در چت تصویری

- و ...


دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 10393 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Rise.Of.Lost.Empires.jpg
بازی بسیار زیبای Rise Of Lost Empires محصول جدید کمپانی Gameloft است که به تازگی برای موبایل منتشر شده است. سبک بازی اکشن استراتژیک میباشد. این بازی از گرافیک و گیم پلی خوبی برخوردار است. این بازی برای 7 نوع اندازه صفحه نمایش جمع آوری شده است که میتوانید برای دریافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 2923 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

3D_Toca_Race_Driver.jpg
بازی زیبا و جذاب toca race driver در بین بازیهای ماشین سواری موبایل یکی از بهترینهاست.این بازی هیجانی هم اکنون قابل دریافت از سایت بزرگ میهن دانلود میباشد.این بازی قابل اجرا بر روی تمامی گوشیهای موبایل میباشد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود برنامه موبايلوكامپيتر بازدید : 21861 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Fighter-Jet.jpgبار دیگر با یک بازی برای تمام گوشی ها در خدمت شما هستیم.نام این بازی Fighter-Jet میباشد.این بازی یک بازی فوق العاده زیبا و بسیار سرگرم کننده میباشد که دارای گرافیکی مناسب میباشد.بازی به سبک بازی های فانتزی و برای رزولوشن 320*240 آماده شده است.هم اکنون این بازی را میتوانید از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت نمایید.
دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 4,141
  • بازدید کلی : 560,718
  • PEDRAM